Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn angst was kort gezegd dat ik mij opgesloten zou voelen en dat ik dan een soort van hysterisch door het vliegtuig zou rennen roepend dat de deur open moest.
Man, ik heb twee dagen spierpijn gehad, zo verkrampt zat ik! Toen we de bui eenmaal door waren werd ik wel getrakteerd op een prachtige lichtshow, dat was het dan wel weer waard. Dus van een beetje turbulentie (waar ik eerder al doodsbang van werd) kijk ik nu niet meer op. 
Heb laatst een artikel gelezen over dat turbulentie een vliegtuig niet neer kan laten storten; zal eens zoeken of ik het terug kan vinden.
Vanillia schreef:Heb laatst een artikel gelezen over dat turbulentie een vliegtuig niet neer kan laten storten; zal eens zoeken of ik het terug kan vinden.
.

Kan me goed voorstellen dat je het spannend vind Zilfstar, maar jezelf opfokken omdat je misschien wel een paniekaanval kan krijgen heeft niemand wat aan. Gewoon gaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je een uurtje flink zit te panieken in het vliegtuig, vervelend, maar ook niet dodelijk

Heb meer de zenuwen voor die tijd, of alles wel goed zal gaan. Valeriaantje van de Etos werkt daar prima tegen