Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
-Namiro- schreef:Heeft erwin zich niet helemaal te pletter geniest op die zolder met al dat stof?![]()
Gelukkig houdt het plafond het nog even en kunnen jullie dat op een ander moment oppakken.
Ik ben benieuwd hoe de zolder wordt met de ‘nep’balken. Ziet er veelbelovend uit!
Die hal met tweedehands spul!![]()
Hebben jullie de lampen gekocht? Echt pareltjes!!
Die meest rechtse pop op het filmpje is trouwens echt dooooodeng! Haha
Marilu schreef:Het werk blijft maar komen ...
Van de ene klus in de andere als het ware. Maar zo te zien houden jullie de moed erin !
Ik was wel wat plaatsvervangend bang om te zien hoe Erwin pal onder die kapotte balken aan het zagen was ... Gelukkig heeft hij niks op het hoofd gekregen !!
uxgranta schreef:Goh Monique, da’s weer balen van die schuur. Met een oud huis/schuur blijf je altijd bezig. Heel veel succes weer met de werkzaamheden.
Qua lage rugpijn (spit) adviseert mijn huisarts altijd lage dosering spierontspanners met pijn stillers. Werkt super bij mij. In 3 dagen loop ik weer als een bejaarde kieviet. Vrees ook dat de spanningen rondom de isolatie hun steentje hebben bijgedragen aan de rugklachten.
Tinka schreef:Er was ook niet echt iets wat ik wou hebben op de rommelmarkt hoor.
Troc winkel of Emmaus zijn we nog niet geweest hier in de buurt.
Tinka schreef:De Emmaus bij Albi had veel troep, maar ook een aparte grote ruimte met mooiere spullen. Je moet ook net geluk hebben iets moois te vinden. Het is wel vaak goedkoop.
Tinka schreef:Ik zie steeds regen en onweer bij jullie, en bij ons gaat het steeds net langs. Gisteren avond wel regen gehad, maar vrij kort.
SjonnieZ schreef:Hier in zuid Limburg prima weer, iets te droog deze lente dus een goede bui is welkom, ook voor de natuur. Evenals de verkoeling, afgelopen week was het dik 25 graden, daar word ik niet blij van.![]()
Waarom waren jullie ook alweer naar het zuiden verhuist?
(Sorry kon het niet laten)
SjonnieZ schreef:Ach gelukkig is ieder mens verschillend.. ik hou van de winter, sneeuw, ijs en vrieskou.
Langdurige regenbui minder in elk seizoen..
al probeer ik dan vooral te focussen op de droge periodes die er meestal wel zijn.
Die eik van jullie is de regen idd ongetwijfeld dankbaar.