Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
over net 200 km bijna 6 uur. Gister 200 km in iets meer dan 2 uur. Dat viel me mee.
en zaterdag extra 10% korting met de klantenkaart.dan wildeik toch al houtpellets voor de kachel halen. Dan kan de keuken meteen mee.
gaan slapen.
geen stekels en een soort fruitachtig blad.
moet ik er een ik vertrek moment van maken
) maandag nemen ze wat klussen op zodat ze kunnen gaan timmeren.
dit moet weer een echte deur worden. Was kennelijk ooit een varkenshok deur, nu een glasplaat die niet open ksn. Maar het moet een deur met veel glas worden.

die hebben een bloedhete zomer zonder aandacht niet overleefd.
die zal ik moeten gaan verwijderen uiteindelijk
door sommigen hoewel het een stukje 50 is met twee zebrapaden) is de ochtend en avond "spits" wat meer verkeer. Maar nog steeds weinig, oversteken te voet kost geen lange wachttijd. Verder wat voor nederlandse begrippen heel minimaal verkeer zou zijn. Als er dan iedere paar minuten een auto of vrachtwagen voorbij komt dan heb je het ook gehad. De eenrichting wijk straat bij gv voor heeft meer verkeer
!
als het goed is uitgehard snijd ik het ergste weer weg. Echt heel mooie manier van een vloer afwerken dit

de nectarine vindt het wel best. De abrikoos heeft het zwaar maar wil ik een kans geven.
maar ach gratis is altijd goed toch.
op die schuine kant kan ik toch niet zo veel behalve maaien.
voor vandaag is het voor mij wel weer klaar.
ik verwacht dat ze onderweg overnachten, een voordeel wel gv zit in zijn nachtdienst ritme dus wordt het laat dan lukt dat wel. En hij is een avond mens. Nadeel hij zit in zijn nachtdienst ritme en is gewend dan na het eten te gaan slapen tegen 1800. Het is nu afwachten wat het sterkste gaat zijn.