Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:https://www.nu.nl/olympische-spelen/631 ... pelen.html
Estafettemannen toch naar de OShoe het dan daar zal gaan qua prestatie... Dat zien we dan wel weer
shirleyp schreef:Dank je! Duidelijk!
Als ik op Google maps de route bekijk, blijft de ingang bij het chateau de enige ingang? Dus dan moet je alsnog dat hele stuk door het park lopen? Of misschien komt er nog een pendelbus? Dan loont het voor mij ook niet om voor dat kleine stukje het OV te pakken denk ik… Dat rode stukje kan ik dan met het OV, de rest is alsnog lopen.
[ [url=m/JyScQH.png]Afbeelding[/url] ]
manic schreef:Trouwens random advies, hou er rekening mee dat in Parijs metro de zakkenrollers zeer gewiekst zijn. Telefoons worden zo uit je handen gegrist en doorgegeven. Geen portemonnees in kontzak en oppassen met rugzakken en tassen.
manic schreef:Trouwens random advies, hou er rekening mee dat in Parijs metro de zakkenrollers zeer gewiekst zijn. Telefoons worden zo uit je handen gegrist en doorgegeven. Geen portemonnees in kontzak en oppassen met rugzakken en tassen.
BrittOllie schreef:Ik heb via de Paris 2024 Transport Public app een kaartje gekocht voor 7 dagen onbeperkt reizen. Vond het bestelproces wel ruk gaan haha. Bijna geen info.
Er staat nu wel een kaartje in mijn iPhone wallet en het bedrag is afgeschreven, hoop maar dat die het gewoon doet. (Kon overigens gewoon met Apple pay).
Maar ik hoefde geen datum of naam oid in te vullen.... alleen mijn mailadres. Kon ook alleen maar voor mezelf bestellen en niet voor de hele groep. Hoe doe je dat voor een kind zonder telefoon haha?
Ging dat bij anderen ook zo of heb ik iets gemist?