Op Bali en de Komodo kun je overigens heeel makkelijk reisgenoten vinden, dus dat zou je als alternatief kunnen doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evy schreef:@ Earth: Wauw, wat heb je dat prachtig bij elkaar gezocht. Ziet er fantastisch uit!! Je hebt inderdaad je roeping gemist haha![]()
@ Travel_me: Hoe bevallen de galapagos eilanden? Dat lijkt me ook een uniek stukje aarde om heen te gaan. En mooi vooruitzicht alle landen die je nog gaat bezoeken!
@ xxxmh: Mooie foto's van Jordanië![]()
Cowgirl en Lokii hebben ook mooie plannen gemaakt. Lapland lijkt me ook super mooi, ondanks dat ik een koukleum ben, maar het lijkt me iets magisch hebben.
Onze plannen komen steeds dichterbij, ik heb ook een apart topic geopend in BEU om ervaringen te vragen over Indonesië. Er is zoveel moois om te zien dat we heel erg twijfelen over de route/eilanden en het jaargetijde. Onze focus ligt nu bij Java en Flores, maar Raja Ampat lijkt me ook erg mooi maar dat ligt weer totaal ergens anders...
Fitzroy schreef:Ik ben alweer terug. 2 weken eerder dan de bedoeling. Er rust een vloek op mijn cruisereizen. Brak ik verleden jaar op Guadeloupe mijn rechterelleboog, dit jaar ben ik niet verder gekomen dan het ziekenhuis in Frankfurt. Nu met een gebroken linkerelleboog. Als je het niet zelf meemaakt, is het bijna ongeloofwaardig.
Wat baal ik!
Ik durf nu echt niet meer op cruise te gaan.
Fitzroy schreef:De trein van Venlo naar Düsseldorf had vertraging waardoor ik moest sprinten met koffer en rugzak om de ICE richting Frankfurt te halen. En boem, daar lag ik op het perron. Nog net de trein gehaald maar het deed toch wel veel pijn. Nu zit ik in het gips.