Samen genieten van de vakantievoorpret

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Earth

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 22:03

Nja je kunt het veranderen door alleen te gaan hihi :P Dan kun je het boeken zoals je wilt. Ik zou 2 weken ook absoluut te kort vinden.
Op Bali en de Komodo kun je overigens heeel makkelijk reisgenoten vinden, dus dat zou je als alternatief kunnen doen.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 22:05

In labuan bajo (Komodo) zit een heel fijn, zeer luxe hostel, waar je echt supermakkelijk contacten kan leggen. Is alleen echt niet alleen.en het is allemaal zoo makkelijk zelf te plannen

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 22:11

Ik wil sws niet langer aangezien ik een paard heb. En alleen reizen zie ik niet zitten, een singlereis is me vorig jaar twee keer goed bevallen dus wil dat nog vaker doen.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 22:12

Ik zit in Dubio, ik heb net tickets geboekt, of een poging tot. Bij Cebu Pacific. Toen ik klaar was kreeg ik ineens een melding dat er iets fout was gegaan, dat mn ip-adres te lang was? Er stond een keuze van nu betalen ofzo maar toen kreeg ik weer een foutmelding en toen kon ik opnieuw tickets uitzoeken. Maar ik heb nu wel een boekingscode, maarrr, geen bevestigingsmail. Dus dat is allemaal vreemd. Ik kan de boeking ook niet opvragen.
Ik ga er dus vanuit dat ik opnieuw moet boeken, even checken of er niks van de creditcard af is gegaan. Maar ik vind dit soort dingen echt bloedirritant :')

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 00:32

Hmmmm ik zou dan ook wel een beetje ongerust zijn. Tenminste als het ook daadwerkelijk is afgeschreven

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 00:34

Ja gelukkig is er niks afgeschreven, maar t is gewoon irritant :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 01:00

Oh ik zou echt stressen hoor earth! Gelukkig is er niks afgeschreven.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 16:04

Ik heb een optie genomen op de reis naar indonesie :D
Morgen even kijken of het lukt op het werk. Ik denk het wel omdat het buiten de schoolvakanties valt maar vind het wel zo netjes dit even te overleggen.

Afrika schuif ik een jaartje door.

Lokii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 09:18

Ik meld mij voor de vakantie voorpret! Ik ga dit jaar naar Lapland! Deze reis staat al zo lang op mijn lijstje en dit jaar gaat het dan eindelijk gebeuren *\%/*

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 12:10

@ Earth: Wauw, wat heb je dat prachtig bij elkaar gezocht. Ziet er fantastisch uit!! Je hebt inderdaad je roeping gemist haha _/-\o_

@ Travel_me: Hoe bevallen de galapagos eilanden? Dat lijkt me ook een uniek stukje aarde om heen te gaan. En mooi vooruitzicht alle landen die je nog gaat bezoeken!

@ xxxmh: Mooie foto's van Jordanië <3

Cowgirl en Lokii hebben ook mooie plannen gemaakt. Lapland lijkt me ook super mooi, ondanks dat ik een koukleum ben, maar het lijkt me iets magisch hebben.

Onze plannen komen steeds dichterbij, ik heb ook een apart topic geopend in BEU om ervaringen te vragen over Indonesië. Er is zoveel moois om te zien dat we heel erg twijfelen over de route/eilanden en het jaargetijde. Onze focus ligt nu bij Java en Flores, maar Raja Ampat lijkt me ook erg mooi maar dat ligt weer totaal ergens anders...

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-24 12:12

Haha dank je. Ik vind het ook leuk om te doen :)

Ik heb ook gereageerd op je topic!

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 20:18

Evy schreef:
@ Earth: Wauw, wat heb je dat prachtig bij elkaar gezocht. Ziet er fantastisch uit!! Je hebt inderdaad je roeping gemist haha _/-\o_

@ Travel_me: Hoe bevallen de galapagos eilanden? Dat lijkt me ook een uniek stukje aarde om heen te gaan. En mooi vooruitzicht alle landen die je nog gaat bezoeken!

@ xxxmh: Mooie foto's van Jordanië <3

Cowgirl en Lokii hebben ook mooie plannen gemaakt. Lapland lijkt me ook super mooi, ondanks dat ik een koukleum ben, maar het lijkt me iets magisch hebben.

Onze plannen komen steeds dichterbij, ik heb ook een apart topic geopend in BEU om ervaringen te vragen over Indonesië. Er is zoveel moois om te zien dat we heel erg twijfelen over de route/eilanden en het jaargetijde. Onze focus ligt nu bij Java en Flores, maar Raja Ampat lijkt me ook erg mooi maar dat ligt weer totaal ergens anders...

Galapagos bevallen heel goed! Tis hier inderdaad heel uniek met bijvoorbeeld zeeleeuwen die overal en nergens liggen haha.
Oeh Indonesia is heel mooi! Ik vond de vulkanen op Java en Yogyakarta echt een aanrader! Flores ben ik helaas nog niet geweest

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-24 20:20

Flores, of Le bujan Bajo mis je zelf niet heel veel aan vond ik. Slaap vooral daar niet midden in de stad, want je wordt om 5 uur wakker geblèrd door de Synagoge :')

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-24 22:28

Over 2 maanden gaan we al. AHAAAAAAAAAAHHHHHHH. Ik heb er niet normaal veel zin in _O-
Mag ik al beginnen met inpakken? :')

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 22:49

Ben zo klaar met werk voelt echt als uitzitten. Doe wel m'n best goed af te ronden natuurlijk. Maar leef echt naar m'n vakantie toe, lekker maand weg naar Vietnam en als ik terug kom nieuwe baan <3 .

Nog 2 weken! Ben aan het aftellen :D !

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-24 22:49

Ohh jij bent al helemaal snel aan de beurt <3

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 15:15

Ik ben alweer terug. 2 weken eerder dan de bedoeling. Er rust een vloek op mijn cruisereizen. Brak ik verleden jaar op Guadeloupe mijn rechterelleboog, dit jaar ben ik niet verder gekomen dan het ziekenhuis in Frankfurt. Nu met een gebroken linkerelleboog. Als je het niet zelf meemaakt, is het bijna ongeloofwaardig.
Wat baal ik!
Ik durf nu echt niet meer op cruise te gaan.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 15:44

Oh jeetje, hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Heb je broze botten of is het echt pech?
Beterschap!

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 16:12

Fitzroy schreef:
Ik ben alweer terug. 2 weken eerder dan de bedoeling. Er rust een vloek op mijn cruisereizen. Brak ik verleden jaar op Guadeloupe mijn rechterelleboog, dit jaar ben ik niet verder gekomen dan het ziekenhuis in Frankfurt. Nu met een gebroken linkerelleboog. Als je het niet zelf meemaakt, is het bijna ongeloofwaardig.
Wat baal ik!
Ik durf nu echt niet meer op cruise te gaan.

Ohnee!!! Pfff dan heb je wel echt mega pech! Heel veel beterschap alvast en ik hoop dat je volgende vakantie je wel gegund is! :(:)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 16:28

De trein van Venlo naar Düsseldorf had vertraging waardoor ik moest sprinten met koffer en rugzak om de ICE richting Frankfurt te halen. En boem, daar lag ik op het perron. Nog net de trein gehaald maar het deed toch wel veel pijn. Nu zit ik in het gips.

Lestria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 16:47

Stille meelezer maar jeetje Fitzroy wat heb ik met jou te doen en wil ik je sterkte wensen met weer een pittig hersteltraject.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 17:02

Och Fitzroy wat een ellende! :(:)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 17:02

Beterschap Fitzroy

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 17:15

Fitzroy schreef:
De trein van Venlo naar Düsseldorf had vertraging waardoor ik moest sprinten met koffer en rugzak om de ICE richting Frankfurt te halen. En boem, daar lag ik op het perron. Nog net de trein gehaald maar het deed toch wel veel pijn. Nu zit ik in het gips.

Oh chips zeg, wat heftig. Nogmaals sterkte :(:)

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 16:00

Wat een pech! Heel veel beterschap!

Ik zit dus nu in Ecuador en gister is de noodtoestand uitgeroepen. Heb ik weer pfff. Merk er gelukkig nog niks van, want tot nu toe is het vooral avondklok van 11-5 (was niet van plan om in het donker naar buiten te gaan.. Ff aankijken dus.

Ik zou eigenlijk naar Guayaquil vliegen (daar is de drugcrimineel ontsnapt), maar had beetje slecht voorgevoel weekje geleden, dus omgeboekt naar Quito. Is toch 7 uur verderop