Ooooo ja! Zwavelvelden! Fijn dat je de geur niet meekrijgt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En Orka's!!! Die wil ik zó graag zien maar ik dacht dat ze alleen in de winter in de buurt waren.
) niet
Wel supermakkelijk om op Groningen Airport aan te komen! Je loopt het vliegtuig uit, hebt meteen je bagage, auto/taxi/bus staan meteen buiten de terminal! We zijn om half 7 geland, een kwartier te vroeg (!) en waren 20 minuten later thuis. 
Vegetarisch eten is geen probleem. Als je dat relatief goedkoop wil doen en je houdt van soep, ga dan naar Svarta Kaffiđ aan de Laugavegur, de lange winkelstraat. Daar hebben ze elke dag keuze uit een vega en een niet-vega soep dat wordt geserveerd in brood. Het is er wel druk. Wij hadden mazzel dat er net mensen weggingen toen wij binnen kwamen, anderen moesten buiten wachten tot er een tafel vrij kwam. De soep kost 1850kr, iets anders serveren ze niet.
), vond het een enorm verschil qua prijs als je omrekent. Ook met simpele dingen als boodschappen doen...
. Ik ga in Juli een dikke week naar IJsland. Ik ga de Kjolur-tour rijden en heb nog twee dagen in Reykjavik. Ik heb er nu al zoveel zin in!