Guinevere, alweer sneeuw? Het houdt ook maar niet op.
Wij zijn net terug van onze trip naar Florida en het was weer helemaal geweldig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:De dagen dat wij zon in begin februari hadden, was het met gemak 25 a 30 graden. Maar de andere dagen was het slechts 12 a 18 graden.
Niwla schreef:Hoi USA experts,
Mag ik even binnenvallen met een paar vraagjes?
Wij willen in augustus/ september drie weken rondtrekken rond New York. (NY, Cape Cod, Niagara Falls, het gebied van de Amish, Washington, Boston)
We hebben een reisvoorstel liggen van € 5200,00 voor twee personen inclusief huurauto en vlucht. Is dit reëel?
Daarnaast zeggen mijn collega's dat ik gek ben alles van tevoren vast te leggen qua hotels, is het inderdaad beter om alles ter plaatse te boeken of ben ik dan uiteindelijk veel duurder uit?
Niwla schreef:Hoi USA experts,
Mag ik even binnenvallen met een paar vraagjes?
Wij willen in augustus/ september drie weken rondtrekken rond New York. (NY, Cape Cod, Niagara Falls, het gebied van de Amish, Washington, Boston)
We hebben een reisvoorstel liggen van € 5200,00 voor twee personen inclusief huurauto en vlucht. Is dit reëel?
Daarnaast zeggen mijn collega's dat ik gek ben alles van tevoren vast te leggen qua hotels, is het inderdaad beter om alles ter plaatse te boeken of ben ik dan uiteindelijk veel duurder uit?