Ik kan me echt niet voorstellen dat ik volgende week zaterdag al naar New York ga. Hoop wel dat ik al snel de papieren kan ophalen, begin hem nu een beetje te stressen.
Alvast veel plezier Purny. Welke papieren moet je hebben?
Hier zit er toch weer een reisje naar de VS in de planning. Maar eentje met weinig zekerheid. We kunnen hopelijk met een paardentransport mee maar dat is pas aan het begin van de week bekend. Ik kan de hele maand november dus we hebben een paar kansen. Bij voorkeur gaan we naar Miami.
Mijn reispapieren, dus ticket en hotelvoucher enzo. Heb al 2 keer bij het reisbureau aan de telefoon gehangen om te vragen en ze zeggen dat ik het ongeveer een week van te voren krijg. Dus nog maar even tot zaterdag afwachten.
Temperatuur is nu bijgesteld naar 24 graden voor donderdag, maar vind ik ook prima
Ben zondag naar een theater voorstelling gegaan en na afloop kon je de acteurs persoonlijk gedag zeggen/bedanken, heb m'n eerste celebrities gespot en gedag gezegd (actrice uit Criminal Minds)
Cool! Ik hoop in mijn trippie minstens de cast tegen te komen van Law and order of Sarah Jessica Parker. Ga er niet doelbewust naar op zoek maar zou leuk zijn om ze te zien.
MacavityL
Geplaatst: 02-10-12 16:42
Ik heb de set van Law & Order eens gezien toen ik van het werk naar huis liep, maar er was verder niemand ter plaatse..
Een vriend heeft inderdaad wel eens de cast tijdens het filmen gezien en een vriendinnetje heeft James McAvoy gespot toen hij om de hoek van waar zij woont aan het filmen was..
Net maar weer even het reisbureau gestalkt. Papieren waren nog niet binnen maar hopelijk morgen of vrijdag..
MacavityL
Geplaatst: 02-10-12 16:57
Mijn 10 day weather forecast (die 3x op een dag van gedachten verandert) zegt dat het iets frisser (16-19C) gaat worden, maar nog wel zonnig! Als het zonnig is voelt het direct een stuk fijner
MacavityL
Geplaatst: 02-10-12 16:58
purny schreef:
Net maar weer even het reisbureau gestalkt. Papieren waren nog niet binnen maar hopelijk morgen of vrijdag..
Komt altijd goed hoor, je kan desnoods de papieren nog op de luchthaven oppikken (heb een paar jaar voor een touroperator gewerkt).
purny
Geplaatst: 02-10-12 17:00
Ik heb toen ook 2 jaar geleden in een tshirtje in het zonnetje kunnen zitten. Was ook in oktober. @MacavityL: Ik word nu echt hyper hoor, sta volgende week zaterdag te stuiteren Bedankt voor je geruststellende woorden, bij de KLM is mijn vlucht ook al bevestigd.
haflingertje
Geplaatst: 02-10-12 19:09
Heerlijk die 24 graden op de eerste dag dat wij in NY zijn Dat is nog eens een warm welkom!
Ik heb me papieren binnen kreeg ook nog gratis toegang tot het ESB, een kortingscoupon van 10% bij Macys en nog een paar andere bonnen.
Helaas was de uitslag van de foto van mijn Jackie niet zo best. Schijnt toch dat haar poot gebroken is op 2 plekken en er waren 2 opties. Of in laten slapen, of een kleine amputatie van de poot tot de elleboog. Nu weet ik niet hoever dat is, maar het is het beste voor haar. Schrok er wel even van, mijn kleine meid word dadelijk gehandicapt.