Ja! Hier ook echt veel sneeuw!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lichtblauw/witte accenten.. nja genoeg gezeur
heb er toch geen geld voor!! FrieseMenner schreef:We zijn heel aangekomen in Flachau! Net even snowboard, ski's en de passen gehaald en dan gaan we er morgen tegenaan. Helaas regent het, dat is iets minder en ook de temperatuur is rond de 8 graden. Nu maar hopen dat het stopt met regenen en de temperatuur daalt.
Huisje is trouwens super. Hebben een 10-persoons(zijn met z'n 5en) huisje met 3 badkamers, sauna en iedereen kan z'n eigen kamer hebben. Ik slaap alleen op een kamer met 2-persoons bed! Daarnaast gratis Wifi.
!
!)
!
!
.
!) Morris schreef:FrieseMenner schreef:We zijn heel aangekomen in Flachau! Net even snowboard, ski's en de passen gehaald en dan gaan we er morgen tegenaan. Helaas regent het, dat is iets minder en ook de temperatuur is rond de 8 graden. Nu maar hopen dat het stopt met regenen en de temperatuur daalt.
Huisje is trouwens super. Hebben een 10-persoons(zijn met z'n 5en) huisje met 3 badkamers, sauna en iedereen kan z'n eigen kamer hebben. Ik slaap alleen op een kamer met 2-persoons bed! Daarnaast gratis Wifi.
Dat klinkt als het appartement waar wij volgende week ook heen gaan. Is toch vrij nieuw?
Hmmm jammer dat het regent....de temp moet wel ff omlaag inderdaad.
(kan jammer genoeg niet zien wie het is; werkt 'ie voor Ski-schule SJ?).
Snowboardleraar werkt idd voor de rode skischool.
Als mijn Duits beter was had me dat wel wat geleken. 
4 dagen les gehad waarvan 1 onder mijn niveau en 1 ver erboven, heb heel veel geleerd! En oh oh, ik heb het wel getroffen met mijn leraren, super gezellig, heel goed en ook nog eens knap! Wat wil je nog meer? Laatste 2 dagen helaas ziek geweest dus 1 dagje boarden moeten missen
heb nu ook besloten om toch echt de opleiding voor snowboardleraar te gaan doen! 26 mei heb ik een (vrijwillige) trainingsdag waarop ik advies krijg over of ik het niveau heb en wat ik nog moet verbeteren... Heel veel zin in maar ook erg spannend! Al met al dus een topvakantie gehad en als ik gelijk terug zou kunnen zou ik het zo doen
ik mis het!
.
.
onwijs veel hunor en toch soms serieus! Maar moeten stoppen wanr wordt beetje duur
Gaan morgen avond even drankje doen met die vent
Echt die humor! Lekker sneeuwballen gooien onder de lessen, een leraar die over zn snowbpard donmderd, bijdehande poedersuiker opmerkinmgen van hem!