Kom ik ook even binnenvallen hoor! Ben al even aan het kijken voor een vakantie naar Griekenland, en nu kwam ik (zoals velen) op Rhodos uit. Ik lees wel wisselende verhalen, dus hier de vraag, hoe is Ixia (en dan met name hotel Capsis)? Is er iets van een gezellige boulevard waar je 's avonds een rondje kunt wandelen? Ik ben niet op zoek naar iets super toeristisch maar vind het wel gezellig om wat winkeltjes o.i.d. in de buurt te hebben waar je naar toe kunt wandelen. Dus,, brand los!:)
Ik heb het gelukkig nog tegoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (genoeg uitroeptekens zo, Arie )
Tendance, veel plezier op Karpathos. Ben je daar al eerder geweest? Dat is nog wel een eiland dat me niet te toeristisch lijkt en waar we nog niet geweest zijn. Is het de moeite waard?
Ik vind het een geweldig eiland, maar je moet van rust houden. We zijn er nu denk ik 7 keer geweest ofzo. Het is er inderdaad niet heel toeristisch en het is er ook maar heel klein! Zeker een aanrader!
Electra63
Geplaatst: 09-08-11 22:42
Mijn buren zijn ook Griekenland-gangers en houden niet van toeristische plaatsen en zij vinden Karpathos geweldig.
NatasjavE
Geplaatst: 09-08-11 23:09
Ariebombarie schreef:
nee we gaan niet meer.... kan niks naar mn vriend zn zin vinden, dus dan niet he. bummerrrrrr!!
dat hadden wij vorig jaar...kl****
Electra63
Geplaatst: 09-08-11 23:18
Haha, We kunnen met een groepje vrouwen van Bokt gaan
Karpathos is inderdaad een rustig eiland, wel veel Nederlanders maar meer 50 plus.. Ik zat ooit in Karpathos Village Appartementen. Was een super accomodatie! Over precies 12 dagen ga ik naar Chios! 2 weken, heerlijk! Voor rustzoekers: ideaal.
Fitzroy
Geplaatst: 10-08-11 17:12
Chios vond ik heel erg tegenvallen, zo dor en droog. De grote aantallen Nederlanders die daar zaten stonden mij ook echt heel erg tegen.
Vervelend hoor!!! Je vervelen op schiphol!!! Haha echt niet! Ik heb er zin in!!!
Fitzroy
Geplaatst: 11-08-11 08:19
Zit je nu op Schiphol, Tendance? Veel plezier!!
Manzano, wanneer en waar ben jij op Chios geweest? Wij waren eind september en toen waren er echt alleen nog maar Nederlanders. Volgens mij vloog alleen Transavia nog maar op Chios en waren alle overige buitenlandse maatschappijen al gestopt met vliegen.
Manzano en Fitzroy, Ik ben op Lesbos en chios geweest in Mei/Juni, dan is het vaak heerlijk rustig. Dit jaar ga dus voor het eerst in Augustus naar Chios, ben benieuwd!