...
 ...                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

...
 ...                                                         

!
!                                                         

Verlaat verjaardags cadeau, maar kreeg een I love London trui .. die had ik nog niet
 Verlaat verjaardags cadeau, maar kreeg een I love London trui .. die had ik nog niet                                                         

Ik dacht leuk: kerstmarkt met een beetje entertainment, maar het is andersom
 Ik dacht leuk: kerstmarkt met een beetje entertainment, maar het is andersom  Het was wel leuk om langs de tientallen eetkraampjes en kermisattracties te lopen, maar ik had wel andere verwachtingen
 Het was wel leuk om langs de tientallen eetkraampjes en kermisattracties te lopen, maar ik had wel andere verwachtingen 
 ) en nog even toeristisch langs de Thames, Big Ben en Westminster Abbey gelopen met allemaal lichtjes
 ) en nog even toeristisch langs de Thames, Big Ben en Westminster Abbey gelopen met allemaal lichtjes  

Maartje1990 schreef:en een halve kermis... voor een goede kerstmarkt, ga naar duitsland.
x_spekkie_x schreef:Ja, dat bedoelde ik met uitgebreid. Het is een kleine kerstmarkt, met allerlei dingen erbij.
Vind jij het geen bezoek waard?Ik dacht dat het wel een mooie manier was om de kerstsfeer te proeven in Londen.
Maartje1990 schreef:Mwah, voor een kerstmarkt vind ik 't niet zo denderend. En in londen hangt gewoon totáál geen kerstsfeer. Ik ben er ook geweest, maar vond er weinig aan.

en ik dacht al iedere keer van... nou... dat valt toch wel mee hoor
 en ik dacht al iedere keer van... nou... dat valt toch wel mee hoor  
  Ben wel vaker geweest heb er veel familie wonen maar dit is de eerste keer met een vriendin dus even kijken waar we allemaal heen gaan!
 Ben wel vaker geweest heb er veel familie wonen maar dit is de eerste keer met een vriendin dus even kijken waar we allemaal heen gaan!
 zal vast niks uitmaken, maar voel ik me iig beter
 zal vast niks uitmaken, maar voel ik me iig beter  
                                                          voor anderen wellicht wel.
 voor anderen wellicht wel.