Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marchador schreef:De les was echt heel leuk en leerzaam. Ik vind het toch wel een voordeel om de basis te leren op een lopende band. Ben twee keer hard onderuit gegaan, maar het viel wel zacht
Bochten maken doe je precies zoals je in de sneeuw ook doet.
Ik ben linksvoor, een bocht naar rechts gaat prima, Maar naar rechts daarintegen.. dat kan ik niet. Ik kan niet op mijn tenen staan met het board. Dus dat moet ik thuis oefenen.
En jeetje die spierpijn is erg!!
Echt alles doet zeer, ik voel alle spieren in mijn rug, buikspieren en mijn benen
Marchador schreef:een bocht naar rechts gaat prima, Maar naar rechts daarintegen..
x_Mliss schreef:Marchador schreef:De les was echt heel leuk en leerzaam. Ik vind het toch wel een voordeel om de basis te leren op een lopende band. Ben twee keer hard onderuit gegaan, maar het viel wel zacht
Bochten maken doe je precies zoals je in de sneeuw ook doet.
Ik ben linksvoor, een bocht naar rechts gaat prima, Maar naar rechts daarintegen.. dat kan ik niet. Ik kan niet op mijn tenen staan met het board. Dus dat moet ik thuis oefenen.
En jeetje die spierpijn is erg!!
Echt alles doet zeer, ik voel alle spieren in mijn rug, buikspieren en mijn benen
Ik ben ook linksvoor teminste voor nu volgens mij moet ik het ook wel andersom kunnen maar ik doe voorlopig links maar voor zo als ik het even geleerd heb.
Ik snap wel wat je bedoelt met bochten dat had ik dus ook heel erg met 1 bocht.
Alleen deze zin moet je me nog een keertje uitleggen.Marchador schreef:een bocht naar rechts gaat prima, Maar naar rechts daarintegen..
Kan je volgende keer geen foto maken?
Ben wel benieuwd hoe het er uit ziet namelijk.