Maar NSpersoneel en ik noemen het gewoon SLeT

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nu.nl schreef:Europa
Ook in grote delen van Europa is er overlast door sneeuwval en ijzel. Het weg- en treinverkeer raakte ontregeld in delen van Frankrijk, Duitsland, België en Groot-Brittannië.
Zo stond er in de ochtendspits in België op het drukste moment 500 kilometer file. In de hoofdstad Brussel waren belangrijke doorgangswegen niet of nauwelijks toegankelijk.
In Duitsland was ook sprake van lange files en uitval van treindiensten door hevige sneeuwbuien. Drie mensen stierven door verkeersongevallen die werden veroorzaakt door ijzel en sneeuw.
Luchthavens gesloten
In Frankrijk stonden ook lange files op veel snelwegen. Het vliegverkeer raakte ontregeld op de belangrijkste luchthavens bij Parijs, Orly en Charles de Gaulle. Luchthavens in landen als Groot-Brittannië en Zwitserland moesten zelfs worden gesloten. Dat gold onder meer voor Londen Gatwick, het op een na drukste vliegveld van Engeland.
Het internationale treinverkeer kampt eveneens met problemen. Zo rijden er op trajecten tussen steden als Londen, Parijs en Brussel veel minder treinen.
daffieduck83 schreef:Dan heeft die SLET er nog lang gestaan, vanochtend om 7 uur was er al een kapotte trein bij Rotterdam Alexander, de Den Haag was wel op tijd en nog redelijk leeg. Had gelukkig ook in 3 minuten van spoor 18 naar spoor 3 gerend en net gehaald. Was vanochtend voor het eerst deze week zonder vertraging op mijn werk.
Charles schreef:Had je even een formulier moeten halen om te declareren, ik had het in de bus inderdaad, heb een formulier van de buschauffeur gekregen. Je kan ook even op hun site kijken of ze daar een formulier hebben die je kunt downloaden en opsturen.
MarrieLeen schreef:Je hoeft niet per se een formulier te hebben.
Er stond op de site van Connexxion dat het automatisch gefixt wordt, en dat je binnenkort het bedrag kunt ophalen bij een oplaadpunt.
*gaat site zoeken*