Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joceline schreef:Lukullus, helaas nog niet veel over gehoord (behalve reviews op zoover). Ken je dat?
Nadir schreef:Asyaa, hoe kom je er bij dat het € 200 kost om je te laten enten? Volgens mij zijn die twee prikken samen rond de € 50 en wordt een deel daarvan vergoed door de verzekering.
En al was het € 200, ik zou me toch maar laten enten!
Het word niet voor niets geadviseerd, het risico is daar zeker wel aanwezig. Als je ziek wordt krijg je er echt spijt van!
Asyaa schreef:4 mensen
DTP hebben we al, en HepA is 25 de man, dus 200 totaal
Dat het vergoed is wist ik niet, ik dacht omdat het niet verplicht is je het niet terug krijgt.
Asyaa schreef:Nadir schreef:Asyaa, hoe kom je er bij dat het € 200 kost om je te laten enten? Volgens mij zijn die twee prikken samen rond de € 50 en wordt een deel daarvan vergoed door de verzekering.
En al was het € 200, ik zou me toch maar laten enten!
Het word niet voor niets geadviseerd, het risico is daar zeker wel aanwezig. Als je ziek wordt krijg je er echt spijt van!
4 mensen
DTP hebben we al, en HepA is 25 de man, dus 200 totaal
Dat het vergoed is wist ik niet, ik dacht omdat het niet verplicht is je het niet terug krijgt.
@Melissa
Na een tijdje gaat dat wel vervelen
Tja de normen en waarden daar zijn anders, waar je hier rustig alleen rondkijkt, is het daar wss de norm dat ze je meteen 'helpen'.
Nadir schreef:Hoezo heeft zij daar voor geleerd? MTRO is geen medische opleiding, maar een toeristische!
En hoe wil je dan 'opletten met wat je drinkt'?Als iemand zijn handen niet wast nadat hij naar de wc is geweest en daarna lekker jouw broodje shoarma klaarmaakt dan heb je al kans dat je besmet raakt. Beetje kortzichtig om te doen alsof je daar kunt kiezen tussen 'besmet' en 'onbesmet' eten.
Joceline schreef:Is het zo dat je voldoende tijd hebt om op het vliegveld Antalya geld te pinnen en een visum te kopen voordat de bus naar het hotel vertrekt? Ik weet namelijk helemaal niet wanneer/hoelaat de bus vertrekt en hoelang je de tijd hebt. Er zullen we lange rijen staan en ik wil niet de bus missen.
_Melissa schreef:@Janine1990 ik vind wel dat je een beetje raar reageert hoor..
dat iemand leert voor toerisme betekend nog niet dat hun wel of niet weten of je wel of niet ziek word!
ze kunnen je er hooguit in adviseren Mij werd namelijk WEL geadviseerd om het te doen... uiteindelijk is de beslissing voor iedereen anders.. dus dat moet ieder voor zich weten het is JOU lichaam! alleen vind ik dat turkije wel een risico land is. dus ik doe het wel en jij dus niet.
Asyaa schreef:Halen jullie btw Hep A vaccinaties? Wijzelf niet omdat dat dan 200 euro zou kosten en je er (in onze ogen) vrijweinig aan heb.