Hilde_q schreef:Hoi allemaal

In mei gaan wij naar Egypte . Een dikke week naar:
http://www.primalife-egypt.com/Heb er veel zin in
Nu waren wij aan het dubben over de inentingen. Wat hebben jullie gedaan ?
Ons is geadviseerd om DTP en Hep. A te halen.
Wat zeggen jullie ?

Mijn vriend en ik gaan over 3 weken naar datzelfde hotel 
evdpanne schreef:Arabella is echt super

. Ik raad je ook zeer aan om een keer te gaan eten bij Villa Kunterbund (op het terrein van Arabella en Arabia is ook all-in behalve de drankjes) en bij B's at Marina ook leuk en ook daar all-in behalve de drankjes. Vooral de laatste is leuk, echt een luxe idee zo bij de nieuwe haven

. Voor allebei moet je aanmelden bij de receptie

.
Is zeker een aanrader! Een jaar of 4 geleden ben ik in Arabia geweest en 3 of 4 keer in dat restaurantje gegeten, was heeeeeerlijk! Het buffet viel me nl erg tegen, dus was heel blij met dat tentje en het is erg gezellig! Voor de all in gasten was er toen een menu, met 3 voor, hoofd en nagerechten, heer erg lekker.
Storm76 schreef:Bofkont!
Ga je zelf een vliegreis boeken of ga je met een georganiseerde reis mee?
tip; zelf boeken is het goedkoopste, als je met Egypt Air vliegt en je geeft aan dat je zelf uit Egypte komt op de site, is het nog goedkoper. Vorig jaar betaalde ik met mijn vriend 170 euro voor 2 personen (retour).
Ik kan je zelfs een betrouwbaar adres geven waar je een taxi kunt huren die je overal heen rijd en op je blijft wachten.
Als je wel met een georganiseerde reis meegaat, doe dan een beetje onderzoek, de prijzen verschillen ernorm!
Heb je misschien dat adres voor mij?
Ik wil heel graag naar Luxor, maar zoals het er nu uitziet gaan we gewoon met de bus. Maar ik ben wel aan het kijken of het idd kan met het vliegtuig. Kun je geen problemen krijgen met je ticket als je aangeeft dat je uit Egypte komt?
Kun je dan zonder problemen vliegen?
En als je het zelf regelt, wat ben je dan nog kwijt aan extra kosten voor entree ed?
Zijn er hier mensen die miss een betrouwbaar adres weten om zo'n excursie te boeken? Bij de organisaties betaal je altijd zoveel... Wil wel ergens anders boeken, maar durf niet alles zomaar te vertrouwen
Ik hoop dat iemand me kan/wil helpen.
Ik zit iig de dagen af te tellen!