Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilde_q schreef:Hoi allemaal
In mei gaan wij naar Egypte . Een dikke week naar: http://www.primalife-egypt.com/
Heb er veel zin in![]()
Nu waren wij aan het dubben over de inentingen. Wat hebben jullie gedaan ?
Ons is geadviseerd om DTP en Hep. A te halen.
Wat zeggen jullie ?
evdpanne schreef:Arabella is echt super. Ik raad je ook zeer aan om een keer te gaan eten bij Villa Kunterbund (op het terrein van Arabella en Arabia is ook all-in behalve de drankjes) en bij B's at Marina ook leuk en ook daar all-in behalve de drankjes. Vooral de laatste is leuk, echt een luxe idee zo bij de nieuwe haven
. Voor allebei moet je aanmelden bij de receptie
.
Storm76 schreef:Bofkont!
Ga je zelf een vliegreis boeken of ga je met een georganiseerde reis mee?
tip; zelf boeken is het goedkoopste, als je met Egypt Air vliegt en je geeft aan dat je zelf uit Egypte komt op de site, is het nog goedkoper. Vorig jaar betaalde ik met mijn vriend 170 euro voor 2 personen (retour).
Ik kan je zelfs een betrouwbaar adres geven waar je een taxi kunt huren die je overal heen rijd en op je blijft wachten.
Als je wel met een georganiseerde reis meegaat, doe dan een beetje onderzoek, de prijzen verschillen ernorm!
Anya schreef:ja hoor, dat is de transavia vlucht. Ben je lekker middenin de nacht terug.
evdpanne schreef:Volgens mij blijft dat wel het zelfde (vlieg je toevallig met transavia?), ik had namelijk ook zo'n beetje deze tijden de vorige jaren.