Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Na het seizoen zo rond november proberen we het weer voor hem. Ik start in september met een nieuwe opleiding en zit dus nog 4 jaar hier. Hij is er nog niet helemaal uit of hij in Nederland wil komen werken en wonen omdat het toch vrij lastig is of dat hij in Turkije zijn eigen bedrijf wilt gaan opzetten. Als het seizoen voorbij is gaat hij de mogelijkheden even allemaal op een rijtje zetten en dan nemen we een beslissing.
ikkuh15 schreef:Ik heb geen idee. Ik zie het land natuurlijk alleen tijdens mijn vakanties. Nu heeft zijn familie het ook goed voor elkaar maar je moet toch op je eigen benen kunnen staan. Het is daar een stuk lastiger om te leven als in Nederland. Daarom start ik ook nog een nieuwe studie zodat als het ooit mis gaat ik wel gewoon diploma's op zak heb. Ik denk dat wanneer het financieel mogelijk is dat ik er wel zou kunnen wonen maar dat het niet makkelijk is.

Maar voor mijn gevoel heeft me dat nooit echt belemmert, ik had vrienden waarmee ik weg kon dus een groot probleem was het niet. Maar toen ik in Nederland kwam moest ik wel weer heel erg wennen en ik begin nu pas weer 'los' te komen wbt alleen winkelen etc.

sorry