lukka63 schreef:Lekker, doe dat maar!
Hopelijk hebben jullie beter weer.
16 graden en zon
In de zon dus heerlijk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Als het gaat om makkelijk meenemen, luchtbed en slaapzak, vouwstoeltjes. Tenzij er iets van een picknick bank of tuinstoelen bij de B&B zitten. Dan zou ik dat thuis laten. Eten ze met jullie mee? Of willen ze ook zelf kunnen koken/eten opwarmen? Eigen kussens mee is ook een aanrader. En qua tent, zorg voor een tentje met voldoende ruimte voor bagage, en plek om bijvoorbeeld je schoenen droog neer te zetten.
vuurneon schreef:Gewoon hoofdkussen op schoot. Die opblaasbare kussen zijn vreselijk en ook die kleine hoofdkussens.
Heb je een dakkoffer?
soesita schreef:vuurneon schreef:Gewoon hoofdkussen op schoot. Die opblaasbare kussen zijn vreselijk en ook die kleine hoofdkussens.
Heb je een dakkoffer?
Dan wordt het inderdaad hoofdkussens op schoot en tent, luchtbedden, pomp en slaapzakken in de bagageruimte. Ja, gelukkig hebben we een dakkoffer, anders was het al helemaal niet haalbaar. Maar we hebben een renault clio en daar zitten dus al vijf volgroeide mensen in. Ik denk dat we met de bagage niet te gek mogen doen, zowel qua gewicht als qua ruimte.
zonnebloem18 schreef:Kan er geen gastencabine aan de voortent geritsel worden? Onze dochter slaapt nu al 2 jaar alleen in een tentje naast onze wagen. Eerste nacht soms papa er bij om te wennen, maar daarna wil ze wel alleen.
Shadow0 schreef:16 en 17? Iets fatsoenlijks om op te liggen met een behoorlijke slaapzak, en een paar badlakens, de rest is niet zo belangrijk. Als hoofdkussen heb ik heel lang gewoon een zachte trui genomen, gewoon op de grond zitten kan ook nog een hele tijd. Nu is mijn lichaam niet meer zo vergevingsgezind, maar jong zijn helpt.
Maar nog wel een andere optie: misschien vinden ze het leuk om met de trein te reizen. Dan zitten jullie voor de lange reis wat ruimer in de auto, terwijl zij een mooi avontuur hebben en niet alles mee hoeven te sjouwen in hun rugzak, en de hogesnelheidstreinen in Frankrijk gaan flitsend snel. Aan het andere eind ontmoet je elkaar weer.
SusanH schreef:Ojee met 5 volwassenen in een Clio. Wij hebben een Renault Clio gehad. Heel eerlijk, ik zou die 2 tieners met de trein laten gaan. Kunnen ze ook hun eigen bagage meenemen. Je krijgt de spullen voor 5 grote mensen plus een tent nooit mee in zo'n klein autootje.
Edit lees net dat iemand me al voor was met de tip.