lukka63 schreef:Naath86 schreef:Wij hebben dit voorjaar ook een eigen camper gebouwd van een Fiat Ducato! Mijn vriend is heel handig en ik heb veel geholpen. Gewicht is wel een ding, maar voor bijvoorbeeld wanden heb je aan heel dun hout echt wel voldoende. Die van ons is bij keuring op 2615 kg terecht gekomen, dus ver onder toegestane maximale gewicht.
Wij koken wel op gas, omdat je anders met de omvormer zit en inductie echt je accu leeg trekt. Als je een paar dagen vrij wilt staan is dat dus niet handig. We hebben overigens wel twee zonnepanelen erop liggen.
Afgelopen zomer zijn wij door Normandië getrokken en geëindigd vlakbij Parijs voor twee dagen paardensport op de Olympische Spelen!
Over anderhalve week gaan wij nog richting Oostenrijk voor de Almabtrieb en dan gaan we nog door naar Noord-Italië als het weer door goed is. Iemand nog tips voor campings?
Ondertussen zijn wij zelfs al met een tweede busje bezig, het werkt wat verslavend
Hieronder een fotootje van ons huisje op wielen
[ Afbeelding ]
Wat ziet dat er sfeervol uit zeg!
Zit er ook een toilet in?
Dankjewel voor jullie leuke reacties!
Ja het kastje onder het zitje kan je uitschuiven en daar zit een Porta potti in.
@Gaucho tnx voor de tips! Seiser Alm camping had ik ook gezien. Staat al een paar jaar op mijn lijstje, maar die camping is echt bizar duur! Trouwens het hele jaar gewoon open zag ik.