USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:49

Douraque schreef:
Denny's zou ik niet doen, vreselijke zaak (sorry HD). Er zijn vele betere zaken dan dat.

OOOOOOOOOOOH!!!! Nietuuuuuuus! Wij hadden excellente service en lekker eten, ook kregen wij steeds refills van de vriendelijke dames die zelfs tegen een geintje konden!

Ik zei nog weeeeeeeeee'reeeeee baaaaaaa-haaaaaaaack en ze lagen gelijk in een scheur! :')

purny

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:33

Ach het is gewoon een kwestie van smaak. Ik ben dan weer groot fan van Hard rock café. Ik denk dat er ook mensen zijn die dit niet lekker vinden.
Ik mis hier in Nederland de chocolate chip cookies. Die deden ze in Amerika in de oven en dan kreeg je net zoiets als een brownie. Mjum!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:42

Oh trouwens, ik heb ook elke dag een vogel gezien dat leek op een groot uitgevallen ekster met hele zwarte glanzende veren alleen heb ik niet kunnen ontdekken wat dat voor vogelsoort was in Florida. (het was geen raaf, ja er kwam wel een raaf maar deze bedoel ik dus niet)

Ze kwamen ook in de parken zeer veelvuldig voor.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:47

Breakfast at Denny's, Outback for dinner

Het Ocala-gebied is paardengebied bij uitstek, misschien een tourtje waard?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:38

HD: bij elke zaak in Amerika is dat het geval, vriendelijke service en refill. Denny's is prima voor ontbijt voor diner vind ik het armoedig. Eet liever bij Outback

Ik had bijna geboekt naar Hawaii voor 400 euro, toch maar niet gedaan aangezien ik pas in november 2016 naar Amerika wil.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:48

Iemand wel eens cruise gedaan vanaf miami naar de bahamas?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:51

Ja wij met Norwegian Cruise Line. Was zeker aan te raden! Vooral hun eigen eiland Great Stirrup Cay was prachtig!

@Douraque waar vond je die tickets? En welke periode want wij zitten ook over Hawaii te denken (Het is nu roadtrip Usa, Hawaii, Malediven, Dominicaanse of Curacao op de wish list voor volgend jaar).

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 14:05

Douraque schreef:
Ik had bijna geboekt naar Hawaii voor 400 euro, toch maar niet gedaan aangezien ik pas in november 2016 naar Amerika wil.

Dat buitenkansje laat je toch niet lopen? :wow:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 14:07

Stephanie_M schreef:
Toen wel naar gekeken, maar niet gedaan vanwege tijdsgebrek. Wil ik wel nog eens doen :j Wel de kortste variant, ik denk dat ik het dan ook wel weer gezien heb.

Vriendin heeft de cruise wel gemaakt, maar dan gekoppeld aan de NKOTB, dus iets ander programma. Maar ik zag wel erg mooie foto's voorbij komen van de eilanden waar ze gestopt waren.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 14:09

Ik ben nu aan het kijken naar Royal caribbean met nassau, cococay en key west volgend jaar april. Lijkt me een erg leuke manier om wat van de Bahama's mee te krijgen!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 14:13

Key West zijn we met de auto geweest, nou daar vonden we echt niks aan qua wat er te doen was en natuur, alleen het hotel was mooi (Waldorf). Bahia Honda was echt heel erg mooi maar daar komt het cruiseschip niet. Ik zou persoonlijk een cruise met alleen maar Bahamas aanraden :j . Wij zijn er op 3 geweest, was prachtig! Hoefde ook niet veel langer te duren.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 14:16

In de tijd dat wij willen gaan is dit de enige cruise zonder dag op zee. We zouden dan ook niet meer naar Key west rijden als we daar al met de cruise zijn geweest.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 14:29

De route ernaartoe is wel stukken mooier dan het zelf. Maar inderdaad een dag op zee lijkt me ook niks.

Nassau en Great Stirrup Cay (rechtstreeks uit de camera/telefooncamera de 1e)
Afbeelding

op Nassau was Goodman's Bay een aanrader, je kwam er met de publieke busjes en er was niemand te bekennen alleen in de verte wat locale bevolking.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 15:19

Zucht, wat ziet dat er heerlijk uit :z :z :z :z

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 15:30

Stephanie_M schreef:

Ik heb het 2x gedaan met de Backstreet Boys en 1x zonder. Zonder BSB was het enkel de overtocht en bleven we een X aantal dagen op de Bahama's. Dat was super.

Met BSB was het echt een cruise en dat is super. Allebei de keren met Carnival en is ons heel goed gebleken. Super cabins en heel goed eten.

@nadir: het was voor de periode januari. Ik ga in december naar Spanje, wil voor het eind van het jaar een huis kopen en in mei weer een BSB cruise. Het komt gewoon niet heel goed uit qua periode, al was ik wel echt geneigd het te doen

@nessie: eind dit jaar en begin volgend jaar via holidayguru. Ik weet niet of deze tickets er nog zijn

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 18:18

Douraque schreef:
@nadir: het was voor de periode januari. Ik ga in december naar Spanje, wil voor het eind van het jaar een huis kopen en in mei weer een BSB cruise. Het komt gewoon niet heel goed uit qua periode, al was ik wel echt geneigd het te doen

OK, goed excuus :P

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 03:10

Uiteindelijk zijn we door het Ocala gebied gegaan. Tussendoor uitgestapt maar dat was helaas niet voor lang; regen... Nog door een gebied gereden met enorme weilanden met paarden en prachtige stallen, gaaf om eens te zien! Nu overnachten in Daytona Beach, morgen het strand even op en naar dat autoracecircuit, dat zit hier aan de overkant.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 09:11

Wij zijn in Ocala nog op een fokkerij geweest.
Zo bizar groot! Keek m'n ogen uit.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 10:52

Mooie fotos!

Planning zoals die nu is zal hem even delen :):

AMS - Toronto
Toronto
Toronto
Toronto (dagje Niagara watervallen)
Toronto - Miami
Miami inschepen cruise
cruise
cruise
cruise
Aankomst Miami
Miami
Miami
Miami
Miami - AMS

Geen rondreis Florida dus:) mn medereizigers geven niks om everglades, outlets of pretparken dus die bewaar ik voor mijzelf nog een keer. Toronto zit erin omdat je met Delta/KLM toch over moest stappen. NY zijn we allemaal al geweest, Atlanta trok ons niet dus zo zijn we hierop gekomen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:27

Toronto is een mooie stad :j helaas hadden wij op de heenreis flinke file dus niet alles kunnen zien.
Niagara Falls zijn zeker een aanrader om te doen.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:24

Keet schreef:
Toronto is een mooie stad :j helaas hadden wij op de heenreis flinke file dus niet alles kunnen zien.
Niagara Falls zijn zeker een aanrader om te doen.

Klinkt goed! Zo hebben we een beetje van alles zonder te gaan haasten en kan ik een volwaardige florida rondreis bewaren voor later!

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:42

Heeft iemand van jullie nog tips voor bezienswaardigheden in en rond Arkansas? Ik hoor het graag, we vertrekken in december al!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:23

Wij gaan over 20 dagen en moeten nog wel even voor wat aantal dingen tickets regelen.
We willen sowieso naar: China Town, Ground Zero, Grand Central, Victoria Secret, Bryan Park, Central Park, Observatiedek van Empire State Building.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:38

Waarom het Empire State?
High line parc is ook leuk

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:38

Keet schreef:
Waarom het Empire State?
High line parc is ook leuk

Lijkt ons mooi om dat te bekijken. Ons hotel ligt ernaast, maar willen wel graag zien hoe dat eruit ziet als je op het dek staat.