Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Marije_jiplover schreef:Wij staan nu in Uithuizermeeden op een leuke camping.
Morgen op de fiets naar Delfzijl (daar is mijn partner opgegroeid), zondag dag naar Borkum (zonder bus). Maandag kijken we verder wat we nog gaan doen.
Camper???
Of caravan
Sem_ schreef:Ha, ik kom hier even binnenvallen als stille meelezer. Hebben jullie ervaren kampeerders tips voor fijne matjes? We hebben nu van die zelfopblazende van een cm of 3, dat is ons iets te hard.Ik hoor goede verhalen over de Ultim Comfort van Decathlon, maar ik lees toch ook veel slechte reviews.
Sem_ schreef:Ha, ik kom hier even binnenvallen als stille meelezer. Hebben jullie ervaren kampeerders tips voor fijne matjes? We hebben nu van die zelfopblazende van een cm of 3, dat is ons iets te hard.Ik hoor goede verhalen over de Ultim Comfort van Decathlon, maar ik lees toch ook veel slechte reviews.
gaucho schreef:[ Afbeelding ]wij hebben zo goed opgeruimd na onze vorige vakantie dat we geen buitentafel hebbenVerder wel heerlijk genieten van het zonnetje
Echwel schreef:gaucho schreef:[ Afbeelding ]wij hebben zo goed opgeruimd na onze vorige vakantie dat we geen buitentafel hebbenVerder wel heerlijk genieten van het zonnetje
Waar zijn jullie
Renee1991 schreef:Zijn hier ook mensen met buscampers die in de winter gaan kamperen? Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen