Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Oja, bij Walgreens verkopen ze zelfs....... PAARDENSHAMPOO! (mane n tail dacht ik dat het heette)
http://manentail.com/ Wilde best een fles meenemen, toch maar niet gedaan ivm douane!
Cowboy55 schreef:HorseyDude schreef:Oja, bij Walgreens verkopen ze zelfs....... PAARDENSHAMPOO! (mane n tail dacht ik dat het heette)
http://manentail.com/ Wilde best een fles meenemen, toch maar niet gedaan ivm douane!
.??? Die is toch zeker voor jezelf? Voor je ponytail en zo?
HorseyDude schreef:Snap nog steeds het nut niet van die ESTA. Ik maar invullen en wanneer je bij de douane komt kijken ze er een beetje naar en leggen het dan terzijde... Okay, vingerafdrukken maken alah maar de rest?!
Had wel het gevoel dat ik alles voor jan LÛL had zitten in te vullen.
HorseyDude schreef:Snap nog steeds het nut niet van die ESTA. Ik maar invullen en wanneer je bij de douane komt kijken ze er een beetje naar en leggen het dan terzijde... Okay, vingerafdrukken maken alah maar de rest?!
Keet schreef:HorseyDude schreef:Snap nog steeds het nut niet van die ESTA. Ik maar invullen en wanneer je bij de douane komt kijken ze er een beetje naar en leggen het dan terzijde... Okay, vingerafdrukken maken alah maar de rest?!
Nee hoor. Want die esta is al door verschillende instanties gecontroleerd waarschijnlijk waar je niets van merkt
purny schreef:Tja. Als je helemaal niet meer wilt dat ze gegevens inzien dan moet je maar je Facebook verwijderen, computer verbranden en op een hutje op de hei gaan wonen zonder telefoon.
purny schreef:Als je niks te verbergen hebt dan snap ik het probleem niet echt. Ze mogen alles van me weten
Cowboy55 schreef:HorseyDude schreef:Snap nog steeds het nut niet van die ESTA. .
Die Euro 30 is jouw bijdrage aan the War against Terrorism HD. al die mensen die jouw reis vertragen moeten ook betaald worden.......
MoniqueT schreef:Precies! Vroeguh (ja, ik word 50 over 2 weken) mocht je naar het Consulaat of de Ambassade om persoonlijk je visum af te gaan halen. Zo ging dat nog in 1983 toen ik voor het eerst naar de USA ging!