Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Wij hebben een gordeltuigje om. Overigens is het ook verplicht in veel landen om de hond vastgelegd te hebben in een voertuig. In eigenlijk de meeste landen, Nederland is een grote uitzondering.
Lukasje schreef:Neonlight schreef:Wij hebben een gordeltuigje om. Overigens is het ook verplicht in veel landen om de hond vastgelegd te hebben in een voertuig. In eigenlijk de meeste landen, Nederland is een grote uitzondering.
Dat had ik niet vermeld maar onze hond ligt ook vast met een tuig. Het moet uiteraard veilig blijven!
Neonlight schreef:Mag het primitief zijn? Wij zaten in Noord Italië op een natuurcamping, superstil. Wel beperkt ruimte voor campers en caravans, veldje aan andere kant van de weg of op grind vlakbij het huis maar dan had je maar 1,5 meter ruimte. In Garbagna, camping E-Maieu. Is een ACSI camping. Maar echt niets aan faciliteiten, hoewel ik me wel weer verbaasde dat er een zwembad was.
Edit: ik zie dat je met tent bent, het is echt een tentencamping.
Neonlight schreef:Oke, zijn net het Stubaital ingereden, het is 5 graden.![]()
Maar ik verheug me al op goulash soep en Tiroler grostl in het restaurant naast de camping.![]()
Paar jaar geleden zijn we hier ook geweest en dat restaurant is fantastisch.
rien10 schreef:Zijn jullie bekend met “welkom op mijn oprit?” Het lijkt mij een leuk concept.
noordje schreef:Hoe bedoel je met misbruik van gemaakt?
Ik zit nu in die FB groep en krijg niet echt het idee dat diegenen het concept misbruiken. Lees veel positieve verhalen/reacties.
Maar dat is misschien de nieuwe groep?