USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 09:52

Have fun y'all!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 09:53

Mooie foto's Loezoe!! Het Zuidwesten is idd prachtig, geniet ervan!

Fijn dat de vlucht goed was Berdien, volgende x lekker iets te snaaien mee! Veel plezier en laat gerust wat foto's zien ookal zit je niet in de VS ;)

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:20

Ik heb echt nog nooit gehad dat ik honger heb moeten lijden in een vliegtuig :P Met welke maatschappij was je Berdien? Ik vlieg met British Airways, misschien dat ik ook maar een extra lunchpakketje mee moet nemen dan :=

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:21

Moet toch even credits geven aan Arke, best wel lekker eten wat ze daar hebben aan boord! :) Puik!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 10:29

Ligt er ook aan wat je gewend bent qua eten denk ik hoor Vanilla! Ik ben best een grote eter en reizen maakt mij ook hongerig denk ik, dus ik neem altijd ook zelf iets te eten mee terwijl een ander daar misschien helemaal geen behoefte aan heeft.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:36

Afbeelding
Afbeelding

<3 Aaaaawwwwwww.......

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:24

Now lemme see you do that with a killer whale! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:36

Nadir schreef:
Ligt er ook aan wat je gewend bent qua eten denk ik hoor Vanilla! Ik ben best een grote eter en reizen maakt mij ook hongerig denk ik, dus ik neem altijd ook zelf iets te eten mee terwijl een ander daar misschien helemaal geen behoefte aan heeft.

Wij vlogen met Delta en hoewel ik helemaal niet zo'n grote eter ben was ik blij dat ik nog wat extra's in m'n tas had gestopt. Het avondeten wat we kregen was echt niet te pruimen :o En er was geen in flight entertainment systeem. Van verveling krijg ik honger, dus zodoende.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:57

Ik neem ook altijd voldoende proviand mee, ben nogal een kieskeurige eter. Vooral op de terugweg eerst nog even langs een Walmart oid voor allerlei lekkers.

Voor de mensen die met de auto rond gaan reizen: mocht je aangehouden worden, hou je handen op het stuur tot de agent bij je deur is ;)
Hoorde weer een verhaal van iemand die vast in paniek opzoek ging naar papieren. Vinden ze niet zo grappig daar :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:35

We vliegen met Air Transat. Je krijgt 1 maaltijd en 1 snack op een vlucht van tien uur.

Mooie foto's Loezoe!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:45

Das niet veel inderdaad

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:50

Keet schreef:
<SNIP> Voor de mensen die met de auto rond gaan reizen: mocht je aangehouden worden, hou je handen op het stuur tot de agent bij je deur is ;)
Hoorde weer een verhaal van iemand die vast in paniek opzoek ging naar papieren. Vinden ze niet zo grappig daar :+

_O- De 1e keer dat ik zoiets meemaakte zat ik op een muurtje buiten mijn hotel in Boston met een peuk. Agent 1 liep naar de bestuurder, agent 2 stond in de dode hoek aan de passagierskant met zijn hand op zijn wapen!

Heb ik toch maar even snel achter me gekeken of ik me desnoods achterover kon laten vallen..... _O-

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:04

Ik vloog heen met Iberia vanuit Madrid naar Miami dat was ook lange vlucht met 1 maaltijd 1 snack. Terug met British Airways vanuit NY naar Londen op een nachtvlucht avondeten en ontbijt, vervolgens van Londen naar Amsterdam opnieuw ontbijt. Vond ik zelf prima te doen, ik vind het eten in een vliegtuig toch nooit zo lekker.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:13

Ah dan red ik het wel op het vliegtuig-eten denk ik. Ik slaap toch het grootste deel van de vlucht dus op 1 maaltijd + wat nootjes oid red ik het wel :)

Thanks voor de tip Cowboy! Zou echt iets voor mij zijn om in blinde paniek al mn papieren te gaan zoeken :P

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:18

Vanillia schreef:
Thanks voor de tip Cowboy! Zou echt iets voor mij zijn om in blinde paniek al mn papieren te gaan zoeken :P

De tip was van Keet. Maar inderdaad niet doen nee :D Overigens: als je wordt aangehouden, gebruik het woord 'officer' voor oom agent. En zeg dat woord heel vaak, bij voorkeur in combinatie met het woord 'yes'!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:32

Berdien schreef:
We vliegen met Air Transat. Je krijgt 1 maaltijd en 1 snack op een vlucht van tien uur.

Mooie foto's Loezoe!

Oef, dat is écht weinig. Voor transcontinentale vluchten is 2 maaltijden en 1 snack meestal de standaard.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:52

Ik vloog ook met Delta en ik zat juist propvol, kreeg alles niet eens op. Ze bleven maar langskomen. Gek dat het dan zo verschilt?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 14:24

Ik vloog met united en kreeg een kleine maaltijd die ik niet te eten vond en een kleine snack. Zat 10 uur in dat ding. Klm heeft echter heerlijke rode kool met hachee op Amsterdam naar New York.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 14:32

Ik vlieg dit jaar (net als vorig jaar) met Brussels Airlines naar NYC. Ik kijk er zo naar uit. Ze hebben heerlijk veel beenruimte en als dessert krijg je Häagen-Dazs ijsjes :D

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 14:39

Yasmine schreef:
als dessert krijg je Häagen-Dazs ijsjes :D

:oo :oo :oo

+:)+ :9 :):)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 14:42

Bij klm krijg je ook best veel als ik het me kan herinneren:
Nootjes
Maaltijd
Ijsje
Snack
En ze komen veel met drinken.

Bij de domestic flight van united kwamen ze ook ruim met drinken langs

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:38

Nadir schreef:
Yasmine schreef:
als dessert krijg je Häagen-Dazs ijsjes :D

:oo :oo :oo

+:)+ :9 :):)

I know right? *\o/*

Beste wat ik ooit heb gehad, was Cathay Pacific toen ik via Hongkong naar Australië vloog. Toen vlogen we door de nacht, werd ik om 2u 's nachts wakker met raaaazende honger, tot ik van mijn buurvrouw hoorde dat je op ieder moment warme noodlesoep kon krijgen _/-\o_

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 17:58

Kijk dat zijn nog eens maatschappijen

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 18:19

Yasmine schreef:
Beste wat ik ooit heb gehad, was Cathay Pacific toen ik via Hongkong naar Australië vloog. Toen vlogen we door de nacht, werd ik om 2u 's nachts wakker met raaaazende honger, tot ik van mijn buurvrouw hoorde dat je op ieder moment warme noodlesoep kon krijgen _/-\o_

Cathay is geweldig! Pas mee naar Indonesië gevlogen, in de nacht kon je gewoon snacks en drinken pakken en inderdaad die noodlesoep! En gewoon twee maaltijden. Beste maatschappij die ik heb gehad!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 19:12

Delta heb ik ook meerdere vluchten mee gehad en elke keer wel goed en voldoende eten! Schermpjes missen nog in enkele vliegtuigen Indd, maar als je op de deltasite boekt kan je zien wat je boekt. Dan kan je een andere vlucht kiezen of er rekening mee houden. British Airways vond ik ook top met eten. Klm heb ik alleen business class gevlogen was goed.

Mijn favoriet blijft echter Emirates maar die vliegen helaas niet vanuit Europa naar Amerika. Dit najaar ga ik voor het eerst met Qatar moet ook top zijn.