Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soda schreef:Bedoel je zo'n pannenkoeken of een T? Want bij een T-bar hou je die stang toch tússen je benen als snowboarder? Of begrijp ik je uitleg niet goed?
Ik ben al jaren niet meer uit de sleeplift gedonderd (maar ik ski ook, da's toch makkelijker volgens mij) maar heb afgelopen keer wel voor het eerst mijn stok uit de lift laten vallen... Dat was best een karwei om 'm terug te krijgen
Sabbientje schreef:Soms is het beter om tijdens je vakantie wel lessen te volgen.
Je leert gelijk hoe je het beste bepaalde pistes kan nemen en waar je op moet letten.
Jimb0o schreef:Wat liften betreft is Flachau wel heel luxe, aan onze kant zijn er alleen maar 6 persoons stoeltjes en zelfs een 8 persoons (allemaal leren bekleding). Verder heb je nog een gondel en aan de andere kant ook 6 persoons stoeltjes (ook allemaal leren bekleding). We hebben maar een 4 persoons stoeltje zonder kap en leer, maar daar wordt je niet ingesmeten en eruit gegooid. Bovendien neem ik die nooit, want op dezelfde hoogte gaat de 8 persoons!
Volgens onze huiseigenaar, die bij de lift werkt, komt er dit jaar overal stoelverwarming in liften in Flachau! Flachau investeert goed in de liften en in het gebiedje wat erbij hoort, Eben is deze zomer de ouderwetse 2 persoons stoeltjes vervangen in een 6persoons.
Heb ook wel eens in zo'n gondel gestaan naar de Dachstein Gletscher, daar sta je met 60 (of 75) man ofzo. Heb je ook echt twee 'terminals'maar dan zit je wel als sardientjes in een blik.
Sleepliften heb ik geen problemen mee, zolang ik maar alleen sta, anders ga ik zo verkrampen en moet ik opletten dat mijn ski's niet over die van de ander gaan.
In Altastenberg gisteren waren er overigens alleen maar sleepliften met zo'n anker.
Celiien schreef:Jimb0o schreef:Wat liften betreft is Flachau wel heel luxe, aan onze kant zijn er alleen maar 6 persoons stoeltjes en zelfs een 8 persoons (allemaal leren bekleding). Verder heb je nog een gondel en aan de andere kant ook 6 persoons stoeltjes (ook allemaal leren bekleding). We hebben maar een 4 persoons stoeltje zonder kap en leer, maar daar wordt je niet ingesmeten en eruit gegooid. Bovendien neem ik die nooit, want op dezelfde hoogte gaat de 8 persoons!
Volgens onze huiseigenaar, die bij de lift werkt, komt er dit jaar overal stoelverwarming in liften in Flachau! Flachau investeert goed in de liften en in het gebiedje wat erbij hoort, Eben is deze zomer de ouderwetse 2 persoons stoeltjes vervangen in een 6persoons.
Heb ook wel eens in zo'n gondel gestaan naar de Dachstein Gletscher, daar sta je met 60 (of 75) man ofzo. Heb je ook echt twee 'terminals'maar dan zit je wel als sardientjes in een blik.
Sleepliften heb ik geen problemen mee, zolang ik maar alleen sta, anders ga ik zo verkrampen en moet ik opletten dat mijn ski's niet over die van de ander gaan.
In Altastenberg gisteren waren er overigens alleen maar sleepliften met zo'n anker.
he hier skien wij ook altijd
Sharon_Jims schreef:Je hoeft niet bij de reisorganisatie les te boeken.Ja daar hebben jullie gelijk in, alleen moet ik met deze organisatie gelijk 5 dagen les nemen...