Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
balance schreef:Wesseltje: LOL! of all places... gek he, hoe zoiets kan lopen (letterlijk)
Sypheron: Kom op joh... wie weet keren ineens je kansen en blijkt dat je zonder verdere tegenslag hierheen kan komen. Tot die tijd helpen de foto's je nog om terug te kijken. Enne... GO OILERS! (grijns) verbrand dat shirtje maar van de flames.
__Elisabeth: werk is moeilijk hier nu inderdaad. Zeg maar tegen je vader, voor het geval dat hij het nog niet weet, dat er een extra belasting gaat komen in BC, ook geen lolletje. Die belasting gaat ook op de huizenprijs erbij komen heb ik me door NLse kenissen daar laten vertellen. Maar ook voor jullie geldt: wie weet hoe het nog allemaal voor jullie uitpakt. Bij ons leek het zo te moeten zijn, alles liep op rolletjes. Voor mij een teken dat je gewoon zo'n keuze moet maken. Ik help het je in elk geval hopen, zo te lezen verheug je je er al op, leuk!
balance schreef:Joyfordogs: het weer is in elk geval nog prachtig. Ga je in de buurt van Edmonton naar een ranch of ga je daarvoor eerst een stuk rijden?
Als je hier nog niet geweest bent: een land om van te houden. Heel persoonlijk natuurlijk, anderen trekken eerder naar Amerika. De mentaliteit hier is redelijk Engels te noemen; vriendelijk en beleefd. Fingers crossed dat jullie ook wildlife tegen komen, dat is echt wel de slagroom op het toetje vind ik.
Terpstra schreef:Hoi, Je hoeft voor het aanvragen van je WHP geen canadese bankrekening te hebben. Maar als je hier wilt werken is het natuurlijk wel handig. Ik denk dat het makkelijkst is om vanaf hier (canada) een bankrekening te openen.
Weet trouwens iemand nog iets in de buurt van vancouver waar je leuk kan paardrijden?