Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bribro schreef:Ik heb geen spit, maar wel iets vergelijkbaars met m'n SI-gewricht. Al zeker 25 jaar last van, dus had me er bij neergelegd dat ik daar niet meer vanaf zou komen. Wel heel veel geprobeerd, maar werd er alleen maar erger van. Behandelingen in de acute fase waren helemaal een ramp. Sinds een paar jaar doe ik aan yin yoga en waar ik absoluut niet op rekende gebeurde wel, minder aanvallen: van zeker 6 per jaar naar 0 tot 1 per jaar....
Tinka schreef:Je hebt ook spul dat warm wordt wat je op je huid kan smeren, oa bij de action, maar vast ook bij de pharmacie.
Marilu schreef:Oh jee, dat ziet er inderdaad niet erg veilig meer uit ...
Spijtig dat jullie dus weer voor nieuwe werkzaamheden staan ! En dan is jullie zolder nog niet afgewerkt geraakt ...
Heb even opgezocht wat het spit ook weer juist is ... bij ons heet dat 'het verschot' en in het beschaafds, een lumbago.
Geen tips van mijnentwege. Een goeie osteopaat zou zeker geen kwaad doen.
Mijn man wil/kan ook niet masseren![]()
Doet zelfs geen poging als ik het vraag
hagelslag schreef:Geen zin om er een quote bij te pakken(lang leve t lui zijn).
Maar ik hou ook niet van zwembaden.
Elke x als ik aan het zwemmen ben droom ik ervan om mijn eigen zwembad in de tuin te hebben.
Of ik wil hem in de schuur.
Maar eigenlijk in de tuin en dan glazen deuren eromheen ofzo![]()
![]()
Die dan wel natuurlijk helemaal open kunnen voor zomers zwemmen.
Maarja, ik weet dat mijn rug dat absoluut nodig is.
Ik heb al zitten kijken voor een opblaasbare hottub ofzo... maarja dat is natuurlijk niet spieren weken
Jet schreef:Mo, jullie hebben toch een eigen zwembad? Daar zou je ook in kunnen gaan ploeteren. Als jullie klaar zijn met al het werk dat nog verricht moet worden
.
Als alternatief voor Tijgerbalsum kan je ook Perskindol gebruiken, dat werkte bij Marc heel fijn tegen zijn spastische benen. Totaal anders dan bij jou, maar ik denk dat het jou ook wel kan helpen.
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... l-60043092 , dit is een hot versie, maar deze werkte bij Marc ook fijn: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... l%20Oil%2C .
balance schreef:Verstandig om het zo te doen, maar wat een ellende als jouw rug niet mee wil werken.
Tinka schreef:Toen jullie ons een rondleiding gaven hebben we die vloer ook gezien, zag er erg krakkemikkig uit toen al.