Suliko schreef:Ja, zeker! Ik ga samen met een goede vriendin/huisgenoot. Zie onderaan de laatste update van Denemarken op de vorige pagina.
Ze is stiekem ook een paardenmeisje en heeft van lang lang geleden nog een bokt account, mogelijk gaat ze ook mee schrijven in het topic! Ze is scenarist, dus goed schrijven kan ze ook.![]()
Het wordt haar eerste fietsreis en laten we het zo zeggen: het is mijn invloed/schuld dat ze een tweedehands koga heeft gekocht (waar ze overigens heel erg blij mee is) en er nu ook nog mee de bergen in gaat (waar ze ook heel blij mee is).
Ooh wat leuk!! Dat is gezellig!

Petje af voor je lef en doorzettingsvermogen.

We hebben nog goed contact en probeerde al drie weken lang af te spreken, maar waren beide zó enorm druk of niet in Nederland. Hij moest vandaag naar Freiburg voor werk en had ook een overstap in Frankfurt, maar dan met de trein. Kwam ik vandaag opeens achter. Hoe toevallig. Wij gingen een broodje vegetarische cigkoftüm halen en hebben er ook één voor hem gehaald en die samen op het perron opgepeuzeld. Ik grapte al, zelfs nu krijg ik het nog voor elkaar om je van eten te voorzien terwijl we los van elkaar op reis zijn.