Meer kan ik niet doen, opmerkelijk wel hoe snel ik weer schakel naar ik kan niet echt lopen. Dat zit kennelijk zo in mijn systeem dat het nu weer als vanzelf sprekend is bijna. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gelukkig past een motor gemakkelijk in mijn bus.
de vrachtwagen moet daarna door naar Italie. En ze slapen op de parkeerplaats bij de peage uitrit. Dus het is voor de chauffeurs wakker worden en meteen door naar mij. Een dag eerder dan mijn gewenste datum. Iets harder doorwerken door ons dan om het meubel ontvang klaar te maken. Maar dat is geen ramp. Zij bepalen hun meest gunstige aflevertijd. Kost een stuk minder omdat het een gecombineerd vervoer is met hun normale lading.

En hij heeft ook besloten dat zelf er alleen achteraan rijden misschien niet meer zo verstandig is kwa energie, hoewel het goed ging (ik ben echt trots en verbaasd dat het hem zo goed af ging) ervaart hij toch meer vermoeidheid afgelopen dagen dan hem lief is.
Een verstandige keuze denk ik. En een die echt van hemzelf komt dus hij heeft er ook vrede mee.
gewoon lekker laten meerijden is ook veel gezelliger in een voertuig.
Maar nu iets kopen scheelt me zeker 300/400 euro. Dan maar meeslepen vanaf hier. Een winkel in de buurt had namelijk boomschors 3 halen 2 betalen in de aanbieding . Hoewel anders (en fijner is) dan wat ik nu al heb liggen. Aangezien ik nu smaller ga werken en meer soort van paden maak is dat niet zo heel erg. Ook al verschilt het wel duidelijk. En als het zoveel scheelt in aanschaf dan maar dit spul.
. Er hadden nog 5 of 6 zakken bijgekund maar nu is er nog plek voor hun eten onderweg. Als het goed is moet ik nu aardig uitkomen met wat ik aan worteldoek heb liggen, misschien een iets aangepast plan kwa beplanting of snippers.
en een aanhangwagen gekocht
. Maar voldoende plannen door het hoofd laten spoken ook.
gelukkig heeft de winkelmedewerker de bus volgeladen vanmiddag. Ik heb alleen maar zittend toegekeken.
Dinsdag komt mijn inboedel en voor die tijd moet er veel gebeuren. Met zijn drieen in de bus en hond past gewoonweg niet.
Dan moeten er hoe dan ook vrijdag twee chauffeurs zijn. Dan beter eerder vertrekken en in kleine stapjes erheen met goed pijnstilling op nivo houden.
Niet fijn maar aan de andere kant. Dan is eind volgende week weer zo n grote stap gemaakt en kan langzaam aan er gewoon geleefd worden ipv continue klussen.
(echt zo suf dat ik die vergeten ben
) dat is alles. En ga ik ook niet veel doen is nu het idee tot vrijdag avond de mannen met een stevige lading aankomen.
Ook niet mijn eerste keuze maar wat moet dat moet. Ik houd me maar voor dan het nu een kleine twee weken pijn verbijten is maar er daarna meer rust ontstaat.
. In het aller slechtste geval rijd ik vrijdag met de camper erachter aan en doen we er twee dagen over met chauffeurwissel. Alleen een beetje lastig met slapen met een volgepakt bed,