Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dorine92 schreef:Lavitabella schreef:Ik twijfel ook om naar Egypte te gaan. Of Kaapverdië of Egypte.We gaan dan in april. Ik ben helemaal niet thuis in Egypte en ik ben er nog nooit geweest dus ik ben dit topic even gaan doorspitten.
Ik hou wel van een luxe vakantie en aan het strand/de zee is wel echt een must. Mooi/schoon hotel met goed eten en all inclusief. Egypte is op ons pad gekomen door het weer en we zijn gebonden aan april. Ook omdat je daar best veel keuze hebt qua hotels. Veel meer dan bij Kaapverdië. Vliegtijd vonden we ook ideaal. We willen ongeveer 10 dagen gaan.
Ik zou dan Egypte doen. Kaapverdië strand luxe hotel dan kom je sowieso op Sal terecht en daar is echt geen zak aan.
Kaapverdië is veel interessanter voor wandelen enz maar dan moet je naar Santo Antão en Fogo en Santiago
Mando schreef:1 negatieve review is toch niet zo erg.
Er komen duizenden mensen in die hotels die wel tevreden zijn.
Sommige mensen leggen op iedere slak 500 kilo zout.
Lees tussen de regels en je moet er toch zelf iets van maken.
Anders kies je voor een Three Corners hotel dan zit je vaak altijd wel goed.
Dat vind ik toch echt wel meer luxe dan three corners.
Maar gezien de prijs neem ik het maar voor lief, algemeen zijn de reviews wel oke.
ontherun schreef:Als je gewoon luxe en strand wil zou ik persoonlijk eerder naar een riu of melia hotel op Kaapverdië gaan dan EgypteDat vind ik toch echt wel meer luxe dan three corners.
TTC Rihanna was wél net en schoon, daar kan ik niks van zeggen.
Fitzroy schreef:Op Kaapverdië heerst toch dat shingella virus? Ik zou er niet naartoe gaan. https://www.rivm.nl/nieuws/reizigers-na ... shigellose
Fitzroy schreef:Op Kaapverdië heerst toch dat shingella virus? Ik zou er niet naartoe gaan. https://www.rivm.nl/nieuws/reizigers-na ... shigellose

Bonnelover schreef:Met de toestand nu in Iran twijfel ik enorm over wel heen gaan over 3 weken. Zeker omdat er ook al aanslagen in de Golfstaten zijn. Sharm el Sheikh is nu geel. Volgens mijn man is dat altijd zo, maar ik dacht groen. We hebben nog even dus wachten nog even af. Maar vind het wel erg spannend met alle ontwikkelingen in de wereld.
lukka63 schreef:Op CNN vanmorgen dat amerikanen ook Egypte moeten verlaten!