Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
L_iek schreef:Wij gaan in september 2 weken naar Amerika voor Busch Gardens, Seaworld, Disney & Universal.
! Ik ben vroeger in Disney world geweest, bush gardens en dorney park. Behalve die laatste vind ik het ontzettend jammer dat ik van de andere nog weinig kan herinneren
ik denk dat ik bij de eerste twee onder de 12 was en ik mocht ook niet in alle achtbanen. Bij Dorney park was ik 19 en daar waren wel echt gave attracties.
Ghostattack schreef:2024 pas geloof ik!
Ik ga weer met een groepje collega's, net als Energylandia. Met 8 man deze keer. De planning is om in september de aanmeldingen binnen t bedrijf open te gooien en met een grote groep op pad te gaan. Mogelijk wordt dat dan Spanje
L_iek schreef:Wij gaan in september 2 weken naar Amerika voor Busch Gardens, Seaworld, Disney & Universal.
sureido schreef:L_iek schreef:Wij gaan in september 2 weken naar Amerika voor Busch Gardens, Seaworld, Disney & Universal.
Ik ben in Seaworld geweest toen ik 17 was en buiten dat ik vind dat je met de kennis van nu daar echt niet meer heen kan, denk ik dat er veel mooiere dingen daar zijn. Kennedy Space Centre is ook leuk.
Ben het met je eens qua Seaworld, maar we hebben een ticket waarmee je deze genoemde parken kan doen.
)
Ghostattack schreef:Niemand meer naar pretparken geweest?
Ik zit op dit moment in Duitsland! Vandaag eerste dag Europapark gehad en morgen weer. Wauw, wat een gaaf park zegVeel toffe attracties! En vrijwel geen wachttijden rond deze periode dus toppie
ons favoriete park! Zelfs in het hoogseizoen vallen de wachtrijen mee in vergelijking met disney of de efteling
En 's avonds in de lobby een spelletje met de groep. Daar ga ik niet 2-3x zoveel voor betalen