Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga 27-30 mei op business trip naar NYC maar blijf 31 mei - 4 juni nog als vakantie, dus voor die dagen moet ik nog even een hotel fixen.

) en dan doen we van daaruit onze rondreis. En m'n werk betaalt gewoon mijn vluchten, want in de woorden van m'n baas "je moet toch heen en terug naar New York en het kan me niets schelen of je 1 juni of 2 weken later terugvliegt, we moeten toch je terugvlucht betalen dus geniet maar lekker van je vakantie." Wat een topwerkgever heb ik toch
? Ik heb mijn baas voorgesteld om onze lieve pubers mee te slepen naar Alcatraz voor een projectje over criminaliteit maar hij vond het niet goed

).
Guinevere schreef:(zo heb ik ook in een Days Inn in LA gezeten, maar dat was in een ongure buurt waar het personeel achter kogelvrij glas zat).

Guinevere schreef:Hier sneeuwt het weer (ja, alweer!), maar gelukkig niet zo hard. Om nog even de vraag te beantwoorden: ja, we hebben inderdaad een sneeuwblazer, maar bij flinke sneeuw zijn we alsnog uren bezig met ruimen.

eary brrrr
Eigenlijk ook het 9/11 memorial, het Nat Museum en TotR. De rest is allemaal facultatief en wat vrijer, zoals Central Park, wat kerkjes, de grote winkelketens en dure shops (want ja, NYC he
en een soort film thema achtig ding gaan we bedenken 
Welk hotel doe je?
Cer schreef:We willen s avonds ook de bars, clubs en restaurants doen, dus als daar nog goeie tips voor zijn.. Verder zijn de winkeltijden vrij ruim toch?