bedouin schreef:(...) Wanneer hij niet garanderen kan dat er verbetering komen in zijn betrouwbaarheid comfort en beleefdheid naar zijn clienten kan het bedrijf niet door onder mijn hoede doorgaan.
Goed dat je nog reageert! Ik begrijp dat voor jou de ervaringen met je man die hier beschreven worden deels (bijv. ook die van Sodeletuut) ook een beetje uit de lucht komen vallen nu. Dat moet voor jou ook niet makkelijk zijn om te behappen. Maar deze laatste zin uit je post lijkt me inderdaad wijs. Misschien moet je de conclusie trekken dat dat nu al zo is. Ongeacht wat er precies gebeurd is en wat waar is (verhaal van je man/verhalen van de verschillende vrijwilligers/gasten) is feit dat meerdere vrijwilligers/gasten zich geroepen voelen naar buiten te treden met vervelende ervaringen met je man tijdens de reis. Dat lijkt mij al erg genoeg en maakt m.i. de situatie onhoudbaar. De ervaring leert ook dat mensen zijn zoals ze zijn en hun 'temperament' niet verandert. Er zijn al suggesties gedaan over hoe in jullie bedrijf e.e.a. verbeterd zou kunnen worden. (De punten van hygiëne, hard werken, hitte etc. laat ik even buiten beschouwing, komop we hebben het wel over vrijwilligerswerk in de sahara, geen all-in resort, maar dat dus terzijde.) Veel sterkte en wijsheid gewenst.