Ik ging even googlen op Black Angus, wat een bakbeesten zijn dat! Ik ben bang voor koeien maar zo vanaf een plaatje zijn ze wel heeeel gaaf!
pinkie87
Geplaatst: 29-05-12 17:31
haha nu weet ik waar die naam vandaan komt maar zulke hamburgers
Laatst bijgewerkt door pinkie87 op 29-05-12 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Lara
Geplaatst: 29-05-12 17:32
Moest even BlackAngus googlen maar dat is niet zo'n goed dan verder weer leuke foto'tjes hoor lieve kitten zeg !
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-12 17:32
Black Angus... Ja, niet het fijnste ras om mee te werken Toen wij naar de dierenarts gingen met een Black Angus Bull om zijn sperma te checken... mannnn... daar wil je geen ruzie mee hij was vreselijk gestresst en agressief hihi
haha jah schreef het verkeerd klopt geen snars van me bericht bedoel dat ik nu weet waar die naam vandaan komt wij noemen de hamburgers altijd de zwarte anus maar wat wil je als je er veel moet maken hahaha
Goed plan Bloemetje87 x) Ze mag de regen van België ook wel hebben... of, nou nee. Onze weides kunnen ook wel een nachtje water gebruiken, de overschot mag wel richting USA!
Ze hadden hier echt al langer dan een maan geen regen gehad, of je moet die 5 minuutjes meetellen van 2 of 3 weken geleden Nu heeft alles weer lekker water gehad en is het stof wat minder. Hoorde dat er een soort stof tornado was ontstaan ergens in Kansas, als ik het goed begrepen heb. Die zouden normaal alleen in Phoenix zijn haha
Hopelijk kan je nog een vette foto trekken van een tornado in de buurt? Wacht even, hoe lang zit je daar nu al en hoe lang blijf je nog? Ben zelf steeds enthousiaster om ook een keer die kant uit te trekken voor zulk vrijwilligerswerk!
ik blijf 85 dagen , gezien het tornado seizoen is wil ik niet het risico op vertraging oplopen hihi wil mijn laatte week ongeveer wwel in Colorado door brengen