Geweldig hotel niet super luxe maar heerlijke ongedwongen sfeer geen opdringerig personeel en GEEN russen!!!
En je ken busje nemen vanaf hotel naar Hurghada
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb aan reisgenoot voorgelegd om te gaan boeken of af te spreken om te boeken.
haha) maar is echt geweldig hotel je zal het heel erg naar je zin hebben denk ik! Wij gaan nergens anders meer, welke datum wil je gaan?
verheug me er zo op haha
http://www.prijsvrij.nl/vakanties/egypt ... rihana-inn
Ja wie weet! Moet nu even wachten op mn reisgenootje, of zij nu gelijk wil boeken of wil kijken naar andere data ofzo.
Dan wordt het pas later in september of oktober, want 13 september ga ik nog naar Disneyland. Dus het is ervoor of erna. Balen.
Dan is de 18e de goedkoopste, dat zou voor mij goed uitkomen maar weet niet voor dat meisje. Met wie ga jij? Want als jij zoiets hebt van, ik wil je wel een beetje op sleeptouw nemen zit ik ook te twijfelen om in mn eentje te gaan.
(heb nog niets gehoord van dat meisje namelijk en ik heb altijd de pech dat mensen leuke dingen afzeggen bij mij
)Hoeft natuurlijk niet iedere dag, maar 8 dagen helemaal alleen vind ik ook zo wat
(oke ik ben 4 maanden alleen naar Australië geweest, maar das toch anders dan in een resort
)
ohjaaa , was al helemaal enthousiast van woowww echt goedkoop ineens haha..
iedereen massaal boeken voor laatste week van september haha
Nja ik hoop maar dat dat meisje nog mee wilt, dat zou het gezelligst zijn voor mij. Dagie schreef:@Rienn leuk zeg was het de 1e keer? Wij komen daar ook altijd zo 3x per jaar haha heerlijk hotel he!
Is echt mijn 2e thuis haha.. Was je met famillie? Of je vriend?
. Ik wil er namelijk dolgrgaag gaan wonen.