Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:NatasjavE schreef:Santorini schijnt ook heel erg leuk te zijn. De neef van mijn man zit daar nu.
Santorini is wel één van de duurdere cycladen-eilanden en behoorlijk toeristisch en dat wilt Arie toch niet? Dan zou ik eerder kiezen voor Naxos of Paros.
knuffelpoesz schreef:26 augustus vertrek ik richting Cyprus, Paphos.. Ben heel benieuwd!
Electra63 schreef:manzano schreef:Santorini is qua accomodaties duurder dan de "standaard" eilanden.
Daarom zei ik ook dat Santorine misschien een beetje te duur was, Arie was op zoek naar een niet te duur en niet te toeristisch eiland. IMO vallen Mykonos en Santorini dan af.
Phylos schreef:Wij hebben net een optie genomen op een hotel in Agia Gelini (Kreta)
Vanavond beslissen we of we het doen of niet. Ik heb in ieder geval heel veel zin om te gaan. Ben nog nooit in Griekenland geweest en het weer is daar nu goed. Het hotel ziet er goed uit. Vlakbij het strand en dichtbij het dorpje. Is iemand hier toevallig bekend met deze plek en/of omgeving. Misschien nog wat goede tips?
en ik las hier nog iets over goedkope vakantie. Wij zouden dan nu gaan (met 5 personen) incl ontbijt voor 425 pp 8 dagen
Ariebombarie schreef:nee we gaan niet meer....kan niks naar mn vriend zn zin vinden, dus dan niet he. bummerrrrrr!!
Ariebombarie schreef:o maar ik kan wel wachten hoor, we willen in de winter nog naar de zonalleen dan niet de Griekse