Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRONINIx schreef:@doom
hou er rekening mee dat je bij de meeste restaurants moet bijbetalen en zeker bij het steakhouse!
wendietjuhhh schreef:ik ookhoezo bijbetalen... staat toch nergens?
@t doom: je vouchers enzo krijg je een week voor de tijd?
stjaa mij maakt het niet uit hoor ,ik wil alleen maar zeggen dat je meestal bij moet betalen
maar hoe kom je hierbij dan? staat toch op de site dat je een voor- hoofd- en nagerecht krijgt?
JoanneArnhem schreef:wendietjuhhh schreef:ik ookhoezo bijbetalen... staat toch nergens?
@t doom: je vouchers enzo krijg je een week voor de tijd?
stjaa mij maakt het niet uit hoor ,ik wil alleen maar zeggen dat je meestal bij moet betalen
maar hoe kom je hierbij dan? staat toch op de site dat je een voor- hoofd- en nagerecht krijgt?
Er zitten natuurlijk altijd nadelen aan dit soort "leuke" actie's. Waarschijnlijk krijg je de keue uit bepaalde menu's en mag je niet alles van de kaart kiezen. Wil je dat wel zul je wel bij moeten betalen, omdat de vouchers voor 20/26/47 euro zijn.
Hmmmm edit, maar nog quote verkloot...
mbkaatje schreef:Ben ook wel van plan om aardig wat mee te nemen. Of ik alles mee ga slepen het park in, weet ik niet. Misschien wat flesjes water.
_Sas_ schreef:Ik ben ook niet van het meeten. Ga gezellig 3 dagen met vriendlief weg en zie er dan niet echt het nut van in om met een wildvreemd iemand af te spreken omdat diegene dan ook toevallig op bokt zit.
Idd no hard feelings tegenover mbkaatje, maar ik ga gewoon lekker 3 dagen genieten samen met vriendlief!
Wij willen zelf ook flesjes drinken ed meenemen. Maar ik heb ook gehoord dat je juist niet zelf eten en drinken mee mag nemen?
_Sas_ schreef:Euhm weet ik niet? Heb er in Walibi oid nog nooit van gehoord dat het niet mag. Maar ik bedoel meer, wordt er dan bij de ingang niet gecontroleerd met het risico dat ik alles weg kan gooien? Dat zou ik zonde vinden namelijk.
_Sas_ schreef:Ik ben ook niet van het meeten. Ga gezellig 3 dagen met vriendlief weg en zie er dan niet echt het nut van in om met een wildvreemd iemand af te spreken omdat diegene dan ook toevallig op bokt zit.
Idd no hard feelings tegenover mbkaatje, maar ik ga gewoon lekker 3 dagen genieten samen met vriendlief!
Wij willen zelf ook flesjes drinken ed meenemen. Maar ik heb ook gehoord dat je juist niet zelf eten en drinken mee mag nemen?