Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:10

Doom; Je moet daar gewoon kijken wat je wilt eten, hebben wij ook gedaan en de restaurants wat ons het lekkerste leek en waar we hebben gegeten, was dus niet te eten. Je moet echt daar kijken waar je eten wilt.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 09:34

xRONINIx schreef:
@doom
hou er rekening mee dat je bij de meeste restaurants moet bijbetalen en zeker bij het steakhouse!

Hoezo moet je bij betalen? voor hoofd en na heb je toch een voucher voor? alleen drinken moet je dan toch betalen?

Ik heb iid geval gisteren opgebeld.. aankomst avond eten bij het steakhouse en de vrijdag avond bij zo'n western buffet.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 17:37

stil hier.. ben zeer benieuwd naar je antwoord !

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 19:54

doom schreef:

ik ook ;) hoezo bijbetalen... staat toch nergens?
@t doom: je vouchers enzo krijg je een week voor de tijd?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:40

Ik krijg al meer zinin Disney! :D

Kga op 3 December vertrekken en op 6 December komen we weer terug s'avonds. :)

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:46

doom schreef:

Dit is omdat je in de goedkopere hotels zit,en steakhouse daar redt je het echt niet mee ! 8-)

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:48

wendietjuhhh schreef:
doom schreef:

stjaa mij maakt het niet uit hoor ,ik wil alleen maar zeggen dat je meestal bij moet betalen :+

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:31

@t doom: je vouchers enzo krijg je een week voor de tijd?[/quote]

stjaa mij maakt het niet uit hoor ,ik wil alleen maar zeggen dat je meestal bij moet betalen :+[/quote]

maar hoe kom je hierbij dan? staat toch op de site dat je een voor- hoofd- en nagerecht krijgt?

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:35

wendietjuhhh schreef:

stjaa mij maakt het niet uit hoor ,ik wil alleen maar zeggen dat je meestal bij moet betalen :+

maar hoe kom je hierbij dan? staat toch op de site dat je een voor- hoofd- en nagerecht krijgt?

Er zitten natuurlijk altijd nadelen aan dit soort "leuke" actie's. Waarschijnlijk krijg je de keue uit bepaalde menu's en mag je niet alles van de kaart kiezen. Wil je dat wel zul je wel bij moeten betalen, omdat de vouchers voor 20/26/47 euro zijn.

Hmmmm edit, maar nog quote verkloot... :+

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 22:01

JoanneArnhem schreef:
wendietjuhhh schreef:

Er zitten natuurlijk altijd nadelen aan dit soort "leuke" actie's. Waarschijnlijk krijg je de keue uit bepaalde menu's en mag je niet alles van de kaart kiezen. Wil je dat wel zul je wel bij moeten betalen, omdat de vouchers voor 20/26/47 euro zijn.

Hmmmm edit, maar nog quote verkloot... :+

DIT bedoel ik dus en het steakhouse is niet goedkoop!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 09:14

Uiteraard zitten er altijd maar-en aan zulke aanbiedingen.. zoals bijv dat je het drinken nog wel zelf moet betalen, Dan gooien ze toch lekker rond die periode 2 euro er boven op. :D

Er zijn meerdere steakhouse, ik heb gereseveerd bij een steakhouse waar wij met de vouchers voor Santa fe mogen eten.
Hier krijg je dus een voor, hoofd en nagerecht voor, uiteraard zullen er wel een aantal dingen zijn waar we uit mogen kiezen, Maar dat is toch bij ieder restaurant in Nederland ook zo, die speciale aanbiedingen heeft dat is nou eenmaal zo..

Wil je de voucher gebruiken als betalingsmiddel, bijv als je naar de westernshow gaat ( en daar dus in de prijs het eten al zit) of bijv een salade erbij wilt terwijl je de vouchers voor die dag al in gebruik heb. Kan en mag je van je andere voucher gebruik maken ( dit betekend dus dat je de volgende dag 1 voucher minder heb) de waarde van de voucher is dan als je in hotel Santa Fe of Cheyenne of Davy croccet zit 20 euro!

Bij de receptie van je hotel krijg je de vouchers in ontvangst, het staat allemaal vrij duidelijk op de website uitgelegd, maar ook ik ga voor de zekerheid vragen of wat ik nu zeg wel klopt, ik vermoed van wel!! Maarja niet dat we daar in ene een dikke vette bon krijgen omdat voor hoofd en na binnen die 20 euro moet zitten ( wat me toch erg sterk lijkt omdat je dat NOOOOOOOIT voor elkaar kan krijgen in elk restaurant!!)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 09:56

Nog twee nachtjes slapen :D

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 09:57

Ik ook :D

doom

mbkaatje schreef:
Nog twee nachtjes slapen :D

Haha super joh !! :D Ik ga voor je duimen dat je het lekker droog houd deze week en het niet te druk is waardoor je overal lekker in kan banjeren zonder een megarij!! 8-)

doom

_Sas_ schreef:
Ik ook :D

jullie gaan toch wel ff meeten he *D

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:01

Nou, daar ben ik nooit zo'n voorstander van. Niks ten nadele van _Sas_ hoor. Maar ik heb het wel eens eerder geprobeerd, in een andere situatie natuurlijk, en dan komt het gewoon niet goed uit. En je kent elkaar helemaal niet, wat heb je elkaar te vertellen enzo. Ik zeg ... nee.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:02

ik ben trouwens van plan om lekker wat blikkies drinken, snoepies, koekjes en snacks in te slaan en dat mooi mee te nemen naar disney!
Mijn ouders deden dit ook altijd, gewoon 1 rugzak mee en om de beurt ff dragen, scheelt je ook gewoon zo veel geld !! Hoe doen jullie dit ?

Oh ja en 1 echte aanrader wat jullie gewoon moeten nemen Pommes!!! oftewel de zoete appels op een stokje, die zijn zo vreselijk lekker !! en niet vreselijk duur! :D

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door doom op 06-11-09 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:04

Ben ook wel van plan om aardig wat mee te nemen. Of ik alles mee ga slepen het park in, weet ik niet. Misschien wat flesjes water.

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:05

Ik ben ook niet van het meeten. Ga gezellig 3 dagen met vriendlief weg en zie er dan niet echt het nut van in om met een wildvreemd iemand af te spreken omdat diegene dan ook toevallig op bokt zit.
Idd no hard feelings tegenover mbkaatje, maar ik ga gewoon lekker 3 dagen genieten samen met vriendlief!

Wij willen zelf ook flesjes drinken ed meenemen. Maar ik heb ook gehoord dat je juist niet zelf eten en drinken mee mag nemen?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:06

mbkaatje schreef:
Ben ook wel van plan om aardig wat mee te nemen. Of ik alles mee ga slepen het park in, weet ik niet. Misschien wat flesjes water.

Ach jah je kan het beter mee nemen als dat je daar zoveel geld moet betalen, het is best te doen hoor als je af en toe eens omwisselend!!
En dan heb je nog wat te snacken in je hotel kamer in de avond, of bij in de auto op heen/terug reis! :j

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:07

_Sas_ schreef:
Ik ben ook niet van het meeten. Ga gezellig 3 dagen met vriendlief weg en zie er dan niet echt het nut van in om met een wildvreemd iemand af te spreken omdat diegene dan ook toevallig op bokt zit.
Idd no hard feelings tegenover mbkaatje, maar ik ga gewoon lekker 3 dagen genieten samen met vriendlief!

Wij willen zelf ook flesjes drinken ed meenemen. Maar ik heb ook gehoord dat je juist niet zelf eten en drinken mee mag nemen?

Nee maar dat mag je toch in geen 1 park? :D

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:08

Euhm weet ik niet? Heb er in Walibi oid nog nooit van gehoord dat het niet mag. Maar ik bedoel meer, wordt er dan bij de ingang niet gecontroleerd met het risico dat ik alles weg kan gooien? Dat zou ik zonde vinden namelijk.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:14

_Sas_ schreef:
Euhm weet ik niet? Heb er in Walibi oid nog nooit van gehoord dat het niet mag. Maar ik bedoel meer, wordt er dan bij de ingang niet gecontroleerd met het risico dat ik alles weg kan gooien? Dat zou ik zonde vinden namelijk.

Officieel mag je bij geen 1 pretparken eigen spulletjes mee nemen, als ze willen kunnen ze idd een tassencontrole doen en de spullen meenemen.
Maar iedereen neemt voedsel mee, dat weten ze ook daar ontkom je niet aan, dus vrijwel worden nooit de tassen gecontroleerd.
ik ben nu 3 x in disney geweest en nooit problemen mee gehad (of ze moeten je niet vertrouwen en denken dat je een pistool bij je heb, dan pikken ze je eruit !)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:18

_Sas_ schreef:

Gelukkig denken we er hetzelfde hover. Op Lowlands proberen ze het ook altijd en dat heb ik ook nooit gedaan. Er komt daar dan nog bij dat ik meestal 2x zo oud ben, dat voegt dan ook niet.

Wij zijn allebei geen tussendoor snoepers, geen dropeters ofzo. Misschien dat ik wat sulatana's meeneem ofzo, maar niet een hele zak proviand. We zien het wel.
Ik neem voor 's avonds wel even wat te drinken en te snacken mee.

Volgens mij controleren ze wel, zo heb ik begrepen, maar doen ze er niet moeilijk over als je wat eten meeneemt. Het wordt een ander verhaal als je bijv een koelbox probeert het park in te krijgen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:21

ze hebben bij mij de laatste x onze tas gecontroleerd, dit omdat toen die tijd veel terroristische aanvallen waren, en disney daar natuurlijk een superplek voor is !!
de rugtas zat vol met eet/drinkwerk, maar ook wij mochten gewoon door... ze doen idd niet moeilijk.