Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm76 schreef:Bofkont!
Ga je zelf een vliegreis boeken of ga je met een georganiseerde reis mee?
tip; zelf boeken is het goedkoopste, als je met Egypt Air vliegt en je geeft aan dat je zelf uit Egypte komt op de site, is het nog goedkoper. Vorig jaar betaalde ik met mijn vriend 170 euro voor 2 personen (retour).
Ik kan je zelfs een betrouwbaar adres geven waar je een taxi kunt huren die je overal heen rijd en op je blijft wachten.
Als je wel met een georganiseerde reis meegaat, doe dan een beetje onderzoek, de prijzen verschillen ernorm!
Charr_x schreef:In 2007 naar Sharm El Sheikh geweest (Helnan Marina Sharm), vorig jaar naar Hurghada (Pyramisa Blue Lagoon) en 28 juli vertekken we naar El Gouna (Sultan Bey)! =D
Ik heb er super veel zin in. Egypte is een heerlijk land, luxe, zon, zee, strand, duiken, snorkelen,... en de prijzen zijn zeer gunstig!
Sharm vond ik het leukst, we zaten bij Naa'ma, echt een aanrader daar!
evdpanne schreef:Arabella is echt super. Ik raad je ook zeer aan om een keer te gaan eten bij Villa Kunterbund (op het terrein van Arabella en Arabia is ook all-in behalve de drankjes) en bij B's at Marina ook leuk en ook daar all-in behalve de drankjes. Vooral de laatste is leuk, echt een luxe idee zo bij de nieuwe haven
. Voor allebei moet je aanmelden bij de receptie
.