Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Gaan jullie ook kamperen in een tent in de regen? Als er een aantal dagen regen zal zijn? En hoe doe je dat dan met de tent inpakken?
Ik heb weleens met enorme storm gestaan maar dan was het een dag later weer lekker weer dus dan was de tent zo weer droog.
Ik denk er bijvoorbeeld aan volgend jaar naar Noorwegen te gaan, maar daar kan het ook dagen regenen.
1810naomi schreef:Heeft iemand van jullie wellicht tips voor een leuke, niet al te grote camping in het Zwarte Woud? We zijn met zijn tweetjes en zouden het leuk vinden als er zwemgelegenheid is (meer, rivier of zwembad maakt niet uit) en op de camping of vlak in de buurt gelegenheid om wat te eten.
gaucho schreef:Morrie schreef:Wij gaan woensdag a.s. weer een weekje testen of de caravan nog waterdicht is. Als ik niet gereserveerd en betaald had, zou ik thuisblijven. Man man dat wordt weer soppen en veel modder.
Waar gaan jullie heen Morrie? Hier valt de nattigheid nu wel mee.
Unwritten schreef:Hoe doen jullie eigenlijk dat als het onweert en je bent in je tent of caravan?
gaucho schreef:Unwritten schreef:Hoe doen jullie eigenlijk dat als het onweert en je bent in je tent of caravan?
Gewoon slapenin mijn jeugd is er bij mij wel ingestampt dat we niet aan de tent stokken mochten komen. *knip*
noordje schreef:Campings , je rijdt onderweg langs genoeg. Ik gebruik Google maps veel.
Wat ik een leuke site vind. Inatur.no van heel basic tot luxe hutten ,maar op prachtige plekken.
Site is helaas alleen in het Noors.
Mocht je tzt een route weten die jullie willen doen,laat maar weten. Ik heb vast nog wat tips
Echwel schreef:lukka63 schreef:Wij zijn in de Ardeche.
Heel warm en beetje benauwd.
Toevallig Ruoms?