Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jiskaa schreef:Wij gaan zondag richting de Lunebergerheide in Duitsland. Nu zoek ik eigenlijk een goede weer app. Ik heb nu weeronline, buienradar en de app op mijn iPhone gecheckt, maar alle 3 zeggen ze wat anders :’)
Wat gebruiken jullie wat enigszins accuraat is?
moonsparkle schreef:Gaan jullie ook kamperen in een tent in de regen? Als er een aantal dagen regen zal zijn? En hoe doe je dat dan met de tent inpakken?
Ik heb weleens met enorme storm gestaan maar dan was het een dag later weer lekker weer dus dan was de tent zo weer droog.
Ik denk er bijvoorbeeld aan volgend jaar naar Noorwegen te gaan, maar daar kan het ook dagen regenen.
moonsparkle schreef:Gaan jullie ook kamperen in een tent in de regen? Als er een aantal dagen regen zal zijn? En hoe doe je dat dan met de tent inpakken?
Ik heb weleens met enorme storm gestaan maar dan was het een dag later weer lekker weer dus dan was de tent zo weer droog.
Ik denk er bijvoorbeeld aan volgend jaar naar Noorwegen te gaan, maar daar kan het ook dagen regenen.
Neonlight schreef:Wij zitten iets oostelijker in het Luberon gebergte, ook hier was het erg benauwd maar inmiddels heeft het geonweerd en is het heerlijk buiten. Volgens buienradar (die behoorlijk onbetrouwbaar is overigens) komt er nog wat aan.