Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Wij plannen dus niet hoeveel kilometer we rijden. Inmiddels wel ervaren dat dat bij ons niet werkt, op de een of andere manier zit het bij ons altijd tegen op de heenweg.![]()
Met als klapstuk na 8 uur net Mönchengladbach voorbij te zijn, ongeveer 7 uur daar in de file gestaan.
roosjenat schreef:lukka63 schreef:@Gaucho wouhh prachtig zeg, mooi weer ook!
Met de camper 1100 km rijden vind ik best veel.
Als we tolweg richting Spanje pakken
rijden we hooguit 700km.Binnendoor niet meer als 500km
Je verliest gewoon veel tijd met zo'n zwaar ding, zeker met rotondes,tolpoortjes enzo.
Rijden ook niet veel harder als 110/120 km.
1100 km in drie dagen vind ik best meevallen. Maar ik heb ook geen grote camper mee maar een camperbusje (zelfde als Guacho). Dat scheelt ook natuurlijk, al rijd ik ook niet harder als 120 hoor.
Gaat vast helemaal goed komen, kijk er in iedergeval erg naar uit.
Lukasje schreef:Wij vertrekken zondag naar Thüringen voor een wandelvakantie met de hond. Eerste keer die richting uit dus ik ben benieuwd. Van een lieve bokker heb ik ook wat tips gekregen.
Mariska_28 schreef:Lukasje schreef:Wij vertrekken zondag naar Thüringen voor een wandelvakantie met de hond. Eerste keer die richting uit dus ik ben benieuwd. Van een lieve bokker heb ik ook wat tips gekregen.
Ohh kun je wat tips delen, wij willen ook die kant op. We staan nu als test en paar dagen bij het Drents-Friese woud om onze "nieuwe" eriba te testen. Gisteren aangekomen, vandaag alweer even thuis geweest omdat we onder andere de hoofdkussens en mijn wandelschoenen waren vergeten. Maarja daarom ook de test niet zo ver van huis.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Eribatje is wel een stukje kleiner dan de huifkar waarmee we altijd op vakantie gingen. We zitten er nu aan te denken iets van een schuurtent ofzo te kopen.
Mariska_28 schreef:Lukasje schreef:Wij vertrekken zondag naar Thüringen voor een wandelvakantie met de hond. Eerste keer die richting uit dus ik ben benieuwd. Van een lieve bokker heb ik ook wat tips gekregen.
Ohh kun je wat tips delen, wij willen ook die kant op. We staan nu als test en paar dagen bij het Drents-Friese woud om onze "nieuwe" eriba te testen. Gisteren aangekomen, vandaag alweer even thuis geweest omdat we onder andere de hoofdkussens en mijn wandelschoenen waren vergeten. Maarja daarom ook de test niet zo ver van huis.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Eribatje is wel een stukje kleiner dan de huifkar waarmee we altijd op vakantie gingen. We zitten er nu aan te denken iets van een schuurtent ofzo te kopen.
Mariska_28 schreef:oliebol, toch wat lekkage. We gaan morgen weer naar huis en brengen hem dan meteen naar de garage om op te laten zoeken waar de lekkage vandaan komt..![]()
[ Afbeelding ]
Hij lekt bij die witte rand. Het rubber van dat raam gaat nog vervangen worden maar a) is dichtgekit, en b) komt amper water langs dat raam omdat de luifel daar zit.
[ Afbeelding ]
Dit is aan de buitenkant, enige water dat daar komt loopt langs het pootje van de luifel.