USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:12

American football kan inderdaad moeilijk te volgen zijn als je de regels niet goed kent, maar als je het een klein beetje snapt is het ontzettend vet om naar te kijken!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:22

Emmaa_ schreef:
American football kan inderdaad moeilijk te volgen zijn als je de regels niet goed kent, maar als je het een klein beetje snapt is het ontzettend vet om naar te kijken!

Het is ook vet om te spelen. Niet gezond, maar wel vet. Het besef dat je wel eens serieus gewond zou kunnen raken maakt het allemaal net wat intenser.

EDIT: hieronder een link met wat actie op veldniveau: een speler met een helmcamera tijdens de training. De spelers dragen (behalve hun helm) verder geen bescherming en je ziet dus geen 'hits'. Maar rond de 1:40 en 2:40 in de clip zie je wat de speler ziet tijdens het spel......

http://www.nfl.com/videos/minnesota-vikings/0ap2000000222170/Adrian-Peterson-helmet-cam-look-in
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 27-08-15 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:34

De puntentelling was ons vooral een raadsel :+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:14

Keet schreef:
Wij hebben het uiteindelijk een keer gekeken met Wikipedia ernaast. Anders snap je er niets van
:')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 11:01

Nou dames, ben nu in het clarion hotel in orlando... Beetje een rundowned hotel maar gratis internet maakt alles goed. Ook de controles gingen goed en al na de controles stonden de koffers al klaar. Je mocht geen fotos maken en ook niet filmen, wel zat een familie in het hokje voor ondervraging. Ook een superdikke regenbui op ons dak gehad.... Met bliksems en al. Bij ihop wat te smikkelen gehaald en er is een 7-11 in de buurt. Hoteleten is gruwelijk duur......

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 14:18

En hoe vond je de vlucht met ArkeFly?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 15:12

purny schreef:
En hoe vond je de vlucht met ArkeFly?

Negen uur duurt zo laaaaaaaaaaang hahaha....

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 15:13

Leuk, HD! Wat zal jij blij zijn dat je er eindelijk bent :) Geniet ervan!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 03:21

Vandaag ook naar seaworld geweest... Maar oooooh die fotos.... Die fotos van de shows... Vooral van shamu! Helaas kan ik ze even niet laten zien, pas over een paar dagen want ze staan nog op de camera. Ook avondeten bij dennys. Leuke zaak!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 03:21

Yasmine schreef:
Leuk, HD! Wat zal jij blij zijn dat je er eindelijk bent :) Geniet ervan!
ik geniet zeker haha :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 03:40

Oja ik weet niet of de bokkers de serie b en a en de reis vol verrassingen kent maar volgens mij heb ik de plek ontdekt wanneer bassie voor het eeret b100 opmerkt en zegt dat hij nederlandse boeven heeft gezien maar dat adriaan hem niet gelooft.....

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 14:14

Wat leuk dat je aangekomen bent HD! Seaworld is alleen niet iets om te promoten of supporten, verschrikellijke bedoening :=

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 17:05

Sky schreef:
Wat leuk dat je aangekomen bent HD! Seaworld is alleen niet iets om te promoten of supporten, verschrikellijke bedoening :=

Sommige elementen zijn inderdaad verschrikkelijk, echter zijn er ook goede dingen aan SeaWorld. En dat vergeten mensen soms, zoals het redden van manatees of dolfijnen om ze vervolgens wederom los te laten. En zonder support van mensen, kunnen ze ook geen Animal rescue doen of awareness creëeren onder de jeugd. Kijk even naar Florida, hoeveel manatees komen daar we niet om of raken gewond door het te hard racen jongeren met jet ski's. Door het creëren van awareness op High Schools is het aantal ongelukken met manatees verminderd.

En ze proberen te verbeteren ten aanzien van de orka's. Alhoewel ik van mening ben dat ze op dat punt moeten stoppen met fokken, de rest oud moet laten worden en niet aan nieuwe beginnen.

Super dat je het goed hebt daar, hopenlijk heb je niet al te veel last van Erika.

esli14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 17:25

hoi!
ik ben van plan om in mei naar een vriendin uit Amerika te gaan(dan ben ik 16). Alleen bij de goedkoopste tickets moet je 2 keer overstappen. Is dit goed te doen en hoe gaat dat precies?
Alvast bedankt!:D

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 17:34

esli14 schreef:
hoi!
ik ben van plan om in mei naar een vriendin uit Amerika te gaan(dan ben ik 16). Alleen bij de goedkoopste tickets moet je 2 keer overstappen. Is dit goed te doen en hoe gaat dat precies?

Misschien handig als je iets meer informatie geeft zoals maatschappij en waar overstappen?
Ik adviseer altijd te beperken tot 1 of geen overstappen. Wat is het prijsverschil?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:33

Douraque schreef:
Sky schreef:

Sommige elementen zijn inderdaad verschrikkelijk, echter zijn er ook goede dingen aan SeaWorld. En dat vergeten mensen soms, zoals het redden van manatees of dolfijnen om ze vervolgens wederom los te laten. En zonder support van mensen, kunnen ze ook geen Animal rescue doen of awareness creëeren onder de jeugd. Kijk even naar Florida, hoeveel manatees komen daar we niet om of raken gewond door het te hard racen jongeren met jet ski's. Door het creëren van awareness op High Schools is het aantal ongelukken met manatees verminderd.

En ze proberen te verbeteren ten aanzien van de orka's. Alhoewel ik van mening ben dat ze op dat punt moeten stoppen met fokken, de rest oud moet laten worden en niet aan nieuwe beginnen.

Super dat je het goed hebt daar, hopenlijk heb je niet al te veel last van Erika.
kan je zeggen, elke avond snertweer even... en dan is het weer kalm. en wat zijn toch al die helis die overvliegen?! heliport in de buurt? erika zorgt alleen nu nog voor flinke nattigheid...

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:34

Stephanie_M schreef:
esli14 schreef:
hoi!

Misschien handig als je iets meer informatie geeft zoals maatschappij en waar overstappen?
Ik adviseer altijd te beperken tot 1 of geen overstappen. Wat is het prijsverschil?
wacht even na labourday, is gelijk een stuk goedkoper!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:36

zo verschrikkelijk vond ik sw niet, alleen soms dat vreselijke patriottische elementje erin zoals het eerbetoon aan de vechtende soldaten... really now?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:50

Ik hoop dat je onlangs Erika toch een leuke vakantie hebt. En geniet van de parken

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:56

purny schreef:
Ik hoop dat je onlangs Erika toch een leuke vakantie hebt. En geniet van de parken

Zal ik doen maaruhhhh ik hou jullie op de hoogte! BTW: voor de USA gangers: 7-eleven is zo'n leuk zaakje zeg! :D

EN NEDERLANDERS GESPOT! (yesyes!)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:04

Nederlanders kom je overal tegen daar.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:05

Ik vind het wel wat hebben dat patriottistische voordat de show begint. Wij eren onze soldaten enkel met Nationale Veteranendag, echter Amerikanen zijn veel trotser en eren het bij een dergelijke aangelegenheid. Dat is gewoon typisch Amerikaans en hoort bij de cultuur

En 7 eleven zou ik persoonlijk geen leuke zaak noemen, gewoon een goedkope benzinestation annex supermarkt

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:09

Toch wel verschillen zoals tabak verkopen achter de kassa vol in beeld (mag niet in nederland), Uber taxis (mag ook niet in nederland, iemand kwam aanzetten met 2 kaartjes met $20,- off price), stoplichten die na verloop van tijd terugtikken (hahaha, wedstrijdje doen wie het eerst aan de overkant is) EN GEKKOS EVERYWHERE!!! (welcome to Jurassic Park!)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:55

Douraque schreef:
En 7 eleven zou ik persoonlijk geen leuke zaak noemen, gewoon een goedkope benzinestation annex supermarkt

wou al zeggen :x

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 20:20

shilady schreef:
Douraque schreef:

wou al zeggen :x

Dacht ook al....
Maar in Nederland ligt er nog steeds in winkels tabak in het zicht?