Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:American football kan inderdaad moeilijk te volgen zijn als je de regels niet goed kent, maar als je het een klein beetje snapt is het ontzettend vet om naar te kijken!
Sky schreef:Wat leuk dat je aangekomen bent HD! Seaworld is alleen niet iets om te promoten of supporten, verschrikellijke bedoening
esli14 schreef:hoi!
ik ben van plan om in mei naar een vriendin uit Amerika te gaan(dan ben ik 16). Alleen bij de goedkoopste tickets moet je 2 keer overstappen. Is dit goed te doen en hoe gaat dat precies?
Alvast bedankt!:D
Douraque schreef:kan je zeggen, elke avond snertweer even... en dan is het weer kalm. en wat zijn toch al die helis die overvliegen?! heliport in de buurt? erika zorgt alleen nu nog voor flinke nattigheid...Sky schreef:Wat leuk dat je aangekomen bent HD! Seaworld is alleen niet iets om te promoten of supporten, verschrikellijke bedoening
Sommige elementen zijn inderdaad verschrikkelijk, echter zijn er ook goede dingen aan SeaWorld. En dat vergeten mensen soms, zoals het redden van manatees of dolfijnen om ze vervolgens wederom los te laten. En zonder support van mensen, kunnen ze ook geen Animal rescue doen of awareness creëeren onder de jeugd. Kijk even naar Florida, hoeveel manatees komen daar we niet om of raken gewond door het te hard racen jongeren met jet ski's. Door het creëren van awareness op High Schools is het aantal ongelukken met manatees verminderd.
En ze proberen te verbeteren ten aanzien van de orka's. Alhoewel ik van mening ben dat ze op dat punt moeten stoppen met fokken, de rest oud moet laten worden en niet aan nieuwe beginnen.
Super dat je het goed hebt daar, hopenlijk heb je niet al te veel last van Erika.
Stephanie_M schreef:wacht even na labourday, is gelijk een stuk goedkoper!esli14 schreef:hoi!
ik ben van plan om in mei naar een vriendin uit Amerika te gaan(dan ben ik 16). Alleen bij de goedkoopste tickets moet je 2 keer overstappen. Is dit goed te doen en hoe gaat dat precies?
Alvast bedankt!:D
Misschien handig als je iets meer informatie geeft zoals maatschappij en waar overstappen?
Ik adviseer altijd te beperken tot 1 of geen overstappen. Wat is het prijsverschil?