Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Heb ik mijn honkballiefde aan jullie overgedragen?
Bijna......ik heb zelf 17 jaar gespeeld en gecoacht..... en als je in dit boek http://www.amazon.com/The-Red-Sox-Fan-Handbook/dp/1579401104 op pagina xi kijkt kom je mijn naam tegen als 1 van de schrijvers van dit boek over de Red Sox.
Maar mijn broer woont in Boston, dus dat is eigenlijk de reden om naar Boston te gaan.
Xivura schreef:Mijn broer is een honkbal fan en ik moet uit New York een handschoen meenemen. Waar kan ik die 't makkelijkst krijgen?
Keet schreef:Volgende keer USA wil ik naar een NFL wedstrijd. Lijkt me geweldig!
Szan schreef:<KNIP>
IJshockey in Canada is ook een aanrader, maar geen idee in hoeverre dat in de VS ook een grote sport is.
<KNIP>
Cowboy55 schreef:Xivura schreef:Mijn broer is een honkbal fan en ik moet uit New York een handschoen meenemen. Waar kan ik die 't makkelijkst krijgen?
NIET in Manhattan denk ik. Er zit wel een Dick's Sporting Goods op Staten Island (http://stores.dickssportinggoods.com/ny/staten-island/626/ ), maar als je nog naar New Jersey of upstate NY gaat zou ik eerder daar kijken: waarschijnlijk veeeeeeeel goedkoper.
Cowboy55 schreef:Szan schreef:<KNIP>
IJshockey in Canada is ook een aanrader, maar geen idee in hoeverre dat in de VS ook een grote sport is.
<KNIP>
Laat ik het zo zeggen: op het hoogste niveau in Noord Amerika (de National Hockey League) spelen 30 teams. 7 komen nog uit Canada, rest zit in de VS.
Een aantal Canadese teams (zoals Hartford, Quebec) hadden te weinig bezoekers en dus zijn de teams verplaatst naar plekken als LA, San Jose en zelfs Tampa (jawel, hockey in Florida).
In hoeverre je nou hockey wil hebben in dat soort plaatsen is een 2e.....maar helaas regeert ook hier de $$$$$$
Logisch dat Amerika meer teams heeft. Maar omdat Amerika meer teams heeft, betekent niet dat het daar beter of intensiever beleefd wordt.
Yasmine schreef:Cowboy55 schreef:
NIET in Manhattan denk ik. Er zit wel een Dick's Sporting Goods op Staten Island (http://stores.dickssportinggoods.com/ny/staten-island/626/ ), maar als je nog naar New Jersey of upstate NY gaat zou ik eerder daar kijken: waarschijnlijk veeeeeeeel goedkoper.
Sorry, maar wat een onzin dat je dit niet in Manhatten kan vinden. Baseball handschoenen vind je overal, op iedere hoek van de straat. Iedere souvenirshop heeft er wel één, anders gewoon even een sportwinkel binnen springen.
Cowboy55 schreef:Laat ik het zo zeggen: op het hoogste niveau in Noord Amerika (de National Hockey League) spelen 30 teams. 7 komen nog uit Canada, rest zit in de VS.
Een aantal Canadese teams (zoals Hartford, Quebec) hadden te weinig bezoekers en dus zijn de teams verplaatst naar plekken als LA, San Jose en zelfs Tampa (jawel, hockey in Florida).
In hoeverre je nou hockey wil hebben in dat soort plaatsen is een 2e.....maar helaas regeert ook hier de $$$$$$
Yasmine schreef:Ja, omdat Canada 10 provincies heeft en Amerika 50 statenLogisch dat Amerika meer teams heeft.
Yasmine schreef:Maar omdat Amerika meer teams heeft, betekent niet dat het daar beter of intensiever beleefd wordt.
IJshockey leeft in Canada veel meer dan in Amerika. In Canada is het echt dé nationale sport. Canada is een winterland en ijshockey is een wintersport. Toen ik in Vancouver woonde, liep iedereen rond in teamshirts op dagen dat de Canucks speelden.
Hij en ik zijn het er trouwens over eens dat Canadees hockey beter is en dat hockey in California and Florida verboden zou moeten worden. We willen ook de Nordiques terug......en de Whalers