@New-Forest: Ik ben wel eens in de kloof in Saklikent, dat was wel cool, en wat een koud water uit die bergen. Daar in de buurt kon je ook raften. En ik heb ook geparaglide in Oludeniz, was praaaaaaaaachtig met vooraf een heftig ritje naar boven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:fieke is Turunç niet heel erg saai?Ben er best vaak geweest voor een dagje, lijkt altijd zo half uitgestorven en zo klein.
Samy schreef:Mn ouders gaan morgen, hebben een dag extra omdat Corendon ineens niet op zondag vliegt :S heel raar aangezien ze de voorgaande weken wel vlogen. Nu krijgen ze dus een dag extra maar ik ben benieuwd ...
miekelover schreef:hey allemaa
wıj zıjn gısteren wısten raften op de daleman rıvıer. ık gıng al zıek de bus ın. het was 2 uur rıjden naar het raft centrum. toen moesten we nog 1.5 uur met een gammelbusje door de bergen naar het begın van de rıvıer. ondertusse heb ık nog gekotst. voelde me zo mısselıjk het raften was super vet 4 uur lang. we zıjn 1x op de kop geslagen. op de terugweg naar het hotel heb ık weer gekotst aan de kant van de weg. ık was zo uıtgeput. vandaag heel de dag op bed gelegen. 3 dıarree pıllen genomen. het kwam er als water uıt. het gaat nu gelukkıg wat beter.
woensdag gaan we weer naar huıs
ık zıt nu ın pupabar.
crazy_funky schreef:oh ik ben weer n paar dagen terug.. maar ik wil weer terug..
ik heb mn hart verloren daar.. wel lastig maarja wie niet probeert he..
ik ben 1 keer wezen raften in side, was erg gaaf vond ik!
en ben in Gümbet wezen duiken paar jaar geleden, vond ik ook erg gaaf om te doen.. heel relaxt ook..