Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bonney4evver schreef:he verdorie
heb ik alles besteld, geregeld, moet je met creditcard betalen
en ja die heb ik niet !
iemand enig idee hoe ik t anders kan doen?!
JoT schreef:Gaaf Bonney, toch naar die party toe. Ben benieuwd hoe je het daar hebt.
Vanochtend maar even gebeld naar de NS, treintickets waren nog niet binnen en geld was de 15e al afgeschreven. Ze waren gisteren uitgeprint zei die dame, dus vandaag of morgen liggen ze in de bus. M'n zus had de andere reisbescheiden al opgehaald bij het reisbureau, dus we zijn ready to go. Volgende week vertrekken we morgen al, whiiiiieeee!
C_hristel schreef:Nou ik wilde net een topic gaan openen over disney, is er al eentje.
Maar goed ik ga met vriendje lief in de maand december. We hebben alleen nog niets geboekt. Willen graag in het disneyhotel maar dat is echt TE duur. Welk hotel raden jullie mij aan?
Ik hou wel van een beetje luxe
*gaat nu het topic door lezen*
C_hristel schreef:Nou ik wilde net een topic gaan openen over disney, is er al eentje.
Maar goed ik ga met vriendje lief in de maand december. We hebben alleen nog niets geboekt. Willen graag in het disneyhotel maar dat is echt TE duur. Welk hotel raden jullie mij aan?
Ik hou wel van een beetje luxe
*gaat nu het topic door lezen*
bonney4evver schreef:weet iemand overigens of candelbration er nog is in de herfstvakantie?
Ik kan het zelf helaas nergens vinden..!