Prairy schreef:Ben je al eens bij een goede chiropractor geweest Mo? Ik heb geen spijt gelukkig, wel vaak last van mijn nek door kaak operaties.
Ik ga ook nog eens kijken voor body stress release, dat is gebaseerd op Chiropractie maar zachter, meer op spierspanning. Gevonden via een bokt topic.
Ik ben wel eens bij een Franse kraker geweest. Voor mijn nekartrose. Vond niet dat het had geholpen. Er is in Frankrijk nog niet zoveel gebruikelijk als in NL. Fysio voorschrijven was voor tot 10 jaar terug nog heel apart. Nu ploppen ze en masse uit de grond en wordt voor een verstopte neus nog fysio voor geschreven.
Ik zou wel naar Lara kunnen gaan, dat is de therapeut van Erwin. Heb ik wel aan gedacht. Maar spit is meestal met 4 dagen over en binnen 4 dagen heb ik bij haar geen afspraak. Kan natuurlijk aan preventieve fysio denken met oefeningen.
hagelslag schreef:De eeuwige stillemeelezer meld zich.
Door de hernia + operatie 3 jaar terug moet ik gerichte rugspieren trainen.
En als het echt te extreem is. Het enigste wat helpt is water.
Ofwel zwemmen of wel een uur in bad liggen en zorgen dat er even geen gewicht op m'n wervels zit
Dat kan ik me voorstellen dat water je helpt. Indd het gewichtloze is erg fijn. Zwemmen houd ik niet van, kan alleen ook maar rugzwemmen, ik kan met mijn nek niet vooruit zwemmen, badderen wel, maar we hebben (nog geen) bad. En naar zwembaden gaan heb ik zo'n hekel aan.
SjonnieZ schreef:Middeltje nee, maar effe een heel snelle reactie.
Beterschap Monique!
Dank je, ik denk dat het schema van 4 dagen wel gaat kloppen, het gaat al weer een stuk beter.
Tinka schreef:Misschien kan Erwin je masseren? Een warme douche kan ook lekker zijn.
Erwin en masseren, die weet niet hoe dat moet, joh. Warme douche heb ik idd gedaan, behalve lekker ook gewoon fijn die straal. Ik heb ook soort van tijgerbalsem. Misschien helpt het allemaal. Misschien als ik dat niet zou doen dat het dan langer zou duren, geen idee.
manja39 schreef:Niks eigenlijk, en hij is veel zwaarder dan destijds. Dus zou je zeggen dat het risico dan groter zou zijn.
Gelukkig voor hem. Keertje op de terugreis van kroatie naar huis. Net paar honderd km onderweg , verkeerde beweging,niet eens iets geks en poef...
Gelukkig kon hij nog wel autorijden..maar dat was ook het enige.
O bijzonder idd wel, maar gelukkig dan voor hem. Bij mij is er ook niets voor nodig om het fout te laten gaan, maar de meest rare dingen. Een keer op de toilet een wc-papiertje afscheuren dat was wel de meest banketstaaf. En een keer een supersuperheftige. Ik kon alleen nog maar kruipen naar de slaapkamer en toen ik in bed lag, voelde ik niet dat mijn blaas leegliep. Dat vonden we toch wel erg heftig, dus toen de huisarts laten komen, was hier in Frankrijk, was een vervanger, grote zwarte man, die ramde er een spierverslapper in en liet een ambu komen. Die dacht aan een acute hernia. Was het gelukkig niet, gewoon spit.