Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:NotYourLine, ik zat te twijfelen tussen de 26 km (1100 hoogtemeters) en 44 km (2650 hoogtemeters) qua afstand voor de Triglav Trail Race. Ik vind het eigenlijk heel jammer dat ze niet een afstand in de 30 km hebben. Ik vind meer dan een marathon, ondanks dat ik echt wel getraind ben, te risicovol tijdens een fietstocht. Toch te bang om opeens overbelasting op te lopen, omdat ik de weken ervoor niet genoeg ren of dus juist door het fietsen niet genoeg herstel, en erna moet ik nog fietsen natuurlijk. Dus ik denk dat het de 26 km wordt, voelt het verstandigste en daarvan weet ik zeker dat ik er snel van herstel en het me waarschijnlijk goed afgaat.Maar het is ernstig hoor, ik kan soms echt te veel uitdaging op willen zoeken voor mezelf, als ik merk dat ik 26 km met zulke hoogtemeters eigenlijk niet uitdagend genoeg vindt, terwijl het echt ander terrein is dan waar ik anders loop.
Ik ben een beetje een afstand fanaat geworden. Gelukkig zit er ook nog wat wijsheid in mijn brein die me terugfluit.
Wat ik dan weer compenseer met kijken naar ultra trailrun evenementen in Nederland voor september of oktober.