Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ik haal mijn schouders op meestal en denk kan gebeuren. Mits het echt vergissingen of communicatie fouten zijn, geen enorme we verprutsen het en dat is dan uw probleem (post.nl bijvoorbeeld of kpn) dan word ik ook aardig woest. Het is maar een keuken. Ik kan koken en alles dus het kan wel even wachten. En omdat het er niet was konden we het ietsje kalmer aan doen gister. Was eigenlijk wel belangrijker zelfs. Dus nee niet echt heel erg dat het er niet was.
camper voorzien van wat water den de toilet legen. En dan voorzichtigaan weer richting nederland vertrekken.
au.

Oude dametje trippelde een stuk verder vooruit de tuin al in. Ik zei tegen gv doe de gesp maar los omdat ze zich vast dreigde te lopen in het tuinhekje. Ik had de rem erop en wilde de lijn gedoseerd inhalen, alleen tsja mijn weigerende duim dacht daar anders over en de gesp katapuldeerde zich tegen mijn scheenbeen aan vanuit maximale 8 meter lengte.
pats en nog een tweede keer doorgestuiterd. Meteen twee scherpe harde erg pijnlijke blauwe bulten en een weigerende slapende voet. Ze waren bang voor het compartimentssyndroom dus moest ik meteen langskomen. En omdat mijn been toch al wat mankementen heeft zijn de artsen er extra allert op en is meest een extra controle wel nodig. Dus weg de rest van de dag toen.
(hallo pijn
) gelukkig geen schade aan scheenbeen bot zelf lijkt nu. En dan zou mijn voet weer soort van functioneel moeten zijn. Zo niet dan moet er verder gezocht worden. 
Al is een looplijn projectiel wel venijnig . Toch een metalen raketje dat zich met fikse snelheid in je been boort. En juist omdat we met zijn tweeen waren gebeurde het, op 8 meter losmaken en de rem van de lijn die niet doet wat zou moeten.
Die mis ik het hardste.
Mijn vader gaat een schuurdeur maken,
lang lang geleden heeft hij dat in zijn eigen op te knappen boerderijtje wel gedaan. En de achterste schuurdeur is niet heel best. Als verjaardagskadootje gaat hij deze namaken. Het hout ervoor heeft hij gister al gekocht, hij wil het nu aanwezige hang en sluitwerk hergebruiken, 
en ging hij bijna gestrekt tegen mij aan.
Het zal er vast erg komisch hebben uitgezien. Maar pfff wat een vieze venijnige pijn.
maar rust houden doe ik nu in ieder geval wel.