Michelleex schreef:Ik vraag me bij dit park nog steeds af hoe het kan, lees nauwlijks over drukte, stampen achtbanen de grond uit alsof het niks is.. hoe komen ze aan die centen.
Subsidies

Zal als ik thuis ben foto's plaatsen! Vandaag weer overal 0 min wachttijd

Voor hoe lang nog? Ik weet dat Energylandia bezig is met een tilt coaster, dus ik durf erop te wedden dat we in 2024 nog meer uitbreiding gaan zien. 

Het park heeft naast ontelbaar veel achtbanen, ook pittig veel waterattracties! (Ik zie jullie al denken, 10 graden en waterattracties???). Héé, we maken maximaal gebruik van ons bezoek hier he! We begonnen met de river rapids attractie, al hadden we direct gespot dat maar 1 van de 4 watervallen aan stond. Geen enorm nat pak dus, hier en daar een splash maar toch een leuke ervaring! Deze baan gaat onder de Speed Water Coaster door, dus hop.. En door! Speed is de hoogste en snelste waterachtbaan van Polen (van Europa?) met een serieuze verticale lift gevolgd door een hele snelle drop en daarna een mooi soepel baantje. En dan de laatste splash het water in! Wederom geen onwijs nat pak, maar wel echt een serieus leuke attractie!
De rest van de rit hebben we met de slappe lach uitgezeten, uit angst voor de tweede (iets) hogere drop. Godzijdank was deze splash minder heftig. En net als in Phantasialand staan hier bij alle waterattracties infrarood/warme lucht cabines! Konden we toch nog even opdrogen 

Volgens mij mag het met mooi droog weer wel zonder, maar omdat het bij ons zo wisselvallig was, moest je toch een goede bril op. En terecht, want voorin met die snelheid voelt alsof je ogen eruit vliegen