Ziet ee goed uit! Wij zijn vorig jaar naar winterberg geweest. Nooit meer. Wat een drukte en wat een gevaar. Allemaal beginners die zich nietsvermoedend een berg afwerpen. Was echt een slalomparcours. We waren met een half uur weer beneden.
haha ja dat is wel waar Jolien, ik ben in winterberg altijd heel blij met mijn helm, wat een idioten heb je daar... dat is wel een beetje het probleem van winterberg, te veel mensen die gewoon even gaan proberen.
Haha dat is zo! Maar t is meer dat als ik dan omver gemaaid wordt ik dan mijn hoofd iig heel hou. Voor zelf vallen ben ik niet zo bang (ben altijd voorzichtig) maar de kans dat je daar door iemand valt is helaas veel groter.
Vorig jaar ook moes een heuvel af en moes daar echt vaart houden om naar de volgende afdaling te komen anders moes ik me bord weer af doen en lopen, gaat er dus iemand voor me neus VOL STIL STAAN heb hem helemaal de PIEP in gescholden debielen
Margreet
Geplaatst: 14-01-15 14:22
Ik vond het in Zoetermeer ook zo'n drama met die drukte... Was eerste keer weer voor mij na m'n ongeluk vorig jaar, dus ik was vreselijk kijkerig ( ) en die onbestuurbare projectielen helpen dan niet. Ik ben uiteindelijk in het funpark gaan oefenen, daar was het veel rustiger en die schanzen blijven wel netjes op 1 plek en zelf kan ik wel sturen
Doordeweeks is Winterberg ook prima te doen, t is in t weekend vaak echt een drama zo druk. Maar er is qua liften wel echt heel veel verbeterd, dat scheelt!
Poeh, vandaag vonden mijn benen het wel ff genoeg geweest. Ben om 13:00 gestopt kreeg zulke krampen en verzuring in mijn bovenbenen, drama. Morgen hopelijk een betere dag.
Tyke
Geplaatst: 14-01-15 16:05
3e of 4e dag toevallig?
Tuhan
Geplaatst: 14-01-15 16:09
Tyke schreef:
3e of 4e dag toevallig?
4e dag en nog 4 te gaan. Tips??
Tyke
Geplaatst: 14-01-15 16:15
Nee weinig tips lekker warm douche nemen en rustig aan. Denk goed dat je gestopt bent. Ik heb het meestal ook op de 3e of 4e dag.
WHAAAAAAAAAAA IK HEB ZIN IN WINTERSPORT!!! Zo dat moest er even uit!
DieL_Zor
Geplaatst: 14-01-15 18:39
*doet met jolien mee* Wat een heerlijke plaatjes!
4e dag inderdaad veel rust pakken en een beetje makkie an doen. Als het niet meer gaat gewoon stoppen. Als er iets gebeurt sla je jezelf voor je kop
Snowworld kan wel heel chill zijn. Zeker in de zomer overdag een beetje op tijd. Heb je de halve baan voor jezelf. En als je echt rust wilt moet je naar Noorwegen of Zweden gaan
Momenteel ben ik in Solden! Optimaal genieten. Helaas wel het 1 en ander afgesloten ivm opnamens van de nieuwe James Bond film, maar als het goed is is morgen alles weer open.