Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoyCiej007 schreef:Punz; goh had jij niets beters te doen vandaag?
Punz & Kymalin; heb er werkelijk waar behalve een stuk of 3 dwergjes niets ernstigs tussen zien staan. Ja, sommige (!) pony's aan de iele kant. Geen wonden, zieken of weet ik het wat.
overdrijven is ook een vak zeg. 99% van de paarden stond er prima bij, met voldoende hooi en water. Hier in het topic gaan zieken en spuien heeft geen enkel nut.
p.s. heb nog een érg leuk Welsh hengstveulen gezien, vos sabino/roan met mooie brede, asymetrische bles, en rechtsboven in een vos-stip. Prachtig ding en onze favoriet van de dag.
Foto's en verslagje van mijn kant volgt nog.
Iedereen gefeliciteerd met de prachtige aanwinsten. Letsdunit: jou Corona![]()
Punz schreef:@JoyCiej007: Dan is het overdrijven in dit topic gedaan. Heb alleen maar teksten uit dit topic gekopieerd.
Verder: nergens voor nodig om het op de persoon te spelen. Niet zo netjes ook, eerlijk gezegd
Smileyy schreef:Ik zag een friese merrie staan en ben eigenlijk benieuwd wat er met haar is gebeurd. Ze stond alleen, dus niet bij al die andere friese merries, ze had wat rare bulten en had hoefijzers onder. Ze was niet bang voor paraplu's en ze begon je te likken als je haar aaide.
Iemand enig idee ?
princequillo schreef:Even een kleine impressieHet was mijn eerste keer en ik vond het erg leuk, jammer van de regen want ik heb vrij weinig foto's kunnen maken.
1.
[ Afbeelding ]
2.
[ Afbeelding ]
3.
[ Afbeelding ]
4.
[ Afbeelding ]
5.
[ Afbeelding ]
6.
[ Afbeelding ]
7.
[ Afbeelding ]
8.
[ Afbeelding ]
9.
[ Afbeelding ]
10.
[ Afbeelding ]
11.
[ Afbeelding ]
12.
[ Afbeelding ]
13.
[ Afbeelding ]
14.
[ Afbeelding ]
15.
[ Afbeelding ]
SaraViavia schreef:princequillo schreef:Even een kleine impressieHet was mijn eerste keer en ik vond het erg leuk, jammer van de regen want ik heb vrij weinig foto's kunnen maken.
1.
[ Afbeelding ]
2.
[ Afbeelding ]
3.
[ Afbeelding ]
4.
[ Afbeelding ]
5.
[ Afbeelding ]
6.
[ Afbeelding ]
7.
[ Afbeelding ]
8.
[ Afbeelding ]
9.
[ Afbeelding ]
10.
[ Afbeelding ]
11.
[ Afbeelding ]
12.
[ Afbeelding ]
13.
[ Afbeelding ]
14.
[ Afbeelding ]
15.
[ Afbeelding ]
Ahh die vierde hadden wij bij
SaraViavia schreef:princequillo schreef:
Ahh die vierde hadden wij bij
Oh, echt?! Ik vond het een ontzettend mooi paard, maar net toen ik hem op de foto wou zeggen stond er een hele groep oude mannen om hem heen steeds. Wat voor een was het?